En toen was het zo still dat de banditi source weer legaal word (xD) of niet martijn?
Hoe zit het nou?
- Linkforsoad
- Closed
-
-
-
Hij is ook niet meer online. Ik ga verder niet met die gast in discussie. Ik laat hem online ik ga er gewoon mee verder. En wat ik de anderen aanraad.
Hou alles online!
Heb je harde bewijzen gehad? Post ze dan ff hier...(L) -
Dan kan hier een slot op :slotje: :p.
-
Nee, geen slotje. Vindt het nog wel ff leuk (A)
-
Geen slot jongens
Ik wil graag even kijken wat OTG nog te zeggen heeft hierop. Via de mail antwoorden ze namelijk niet.
Gr, Simon
-
ik laat hem ook online
-
Even nog snel een mailtje gestuurd naar hem:
Beste,
Ik wil graag antwoordt op het forum van http://www.criminalspoint.nl
Daarnaast wordt er niet gereageerd op e-mails. Iedere half uur dat ik niks ontvang stuur ik deze e-mail opnieuwMet vriendelijke groet,
A. Ruter -
Half uur? Is dat niet wat kort? Maar ok. Netnummer 046, is dat Sittard of omgeving?
-
alex jij bent erg man (a)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.09 13:47:00:
sittard is het kan je zien met domain tools. -
-
Netnummers hebben niets met een Whois te maken, maar ja, 046 is Sittard. Ze belden mij namelijk vandaag met een 046 nummer. Maar dan klopt dat iig wel.
-
stalken is toch dat je iemand achter aan gaat.
-
De hele tijd opzoeken, achtervolgen, overal aanspreken enzo.
-
uhm iemand lastig vallen kan ook onder stalken vallen..
maargoeddoe wat jullie niet laten kunnen.
-
Ik ga hem nu ook gebruiken, om te bewijzen dat OTG gewoon met een hopeloze actie meer inkomsten probeert te verkrijgen.
-
Db-maffia, wij praten er alleen over wat het inhoud. Doel dus met je bericht niet op ons aub
Ik vraag me wel af wat ze tegen kindertjes willen beginnen. Ik denk echt dat dit gewoon drijgen is. Kom op zeg. Ikzelf ben 15. Wat willen ze van me? Dat ik een jaar de bak in ga. Haha. Ik snap best dat ze het er niet mee eens zijn. Maar OGT, contacteer dan even de hoster zelf en maak een abuse melding. Maak niet die kleine kinderen bang. Want er zijn enkelen waarvan ik geen namen noem die bijna in hun broek zitten te poepen hiervan joh. En dat vindt ik eigenlijk gewoon zielig voor die kiddo's! Ze snappen niet wat er nou precies gaande is, maar jullie maken ze wel doodsbang. En wat kunnen we hier uit de topics weer precies merken. De zomervakantie komt eraan... (c)
-
Ik vind het langs beide kanten dat ze gelijk en ongelijk hebben.
Het is inderdaad waar dat de layout precies hetzelfde is, en dat aan de Banditi sources die men online zet hier helemaal niks aan gedaan wordt, en dat stoort ook mij. Anderzijds zitten (bijna) alle Banditi sources die men download nog helemaal vol bugs en kan men dus niet echt spreken van een copy, en moet men hier wel degelijk wat tijd insteken en er een eigen draai aan geven om alles te laten werken.
Maar mijn standpunt is: alle Banditi's offline halen, of iedereen gebruikt een andere (en unieke om nog illegale dingen uit te sluiten) layout voor zowel de in-game als out-game.
Dat is mijn mening, ik gebruik zelf niet de Banditi en zal hem ook nooit gaan gebruiken omdat ik hem zelf enorm lelijk vind en iedereen heeft hem (ookal werkt hij bij de meesten niet helemaal).
Mvg, tree
-
Wat ik vreemd vind; Hoe komt iedereen dan aan de scripting van Banditi?
Als jullie dit zelf hebben vrijgegeven mag iedereen het gebruiken, indien jullie gehacked zijn (zeer onwaarschijnlijk) moeten jullie eerst naar de bron van het probleem. De persoon die de scripting openbaar heeft gemaakt.Dus aan iedereen die Banditi host; ga gerust verder, er gebeurt niets.
Zoals Linkforsoad al zei: de meesten hier zijn rond de 16, net alsof die boetes van over de tienduizenden euro's gaan/kunnen betalen.tits or gtfo IMO
-
En wat Morellow meld vindt ik dus ook. Dat is ook de reden dat ik het hier post. Een script is niet zomaar te downloaden door gewoon de website te openen...! Maar ik wacht op reactie van OTG
Gr, Simon
-
Ik zal me zegje er ook even doen, OTG is een dochter operatie van i-med dus spele.nl,
Want ik zei dat veel over spele.nl begint, dat hij daar offline moet worden gehaald, maar omdat spele.nl ook van hun is dus van de zelfde eigenaar, hebben hun geen licentie nodig want het is van hun bedrijf.
Verder vindt ik het absurd dat elke banditi offline moeten gehaald worden, dat er veel mensen stoppen met Bandias,Banditi,Criminas ligt geheel aan jullie zelf..Groeten
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!