Ik ga even lekker quoten.
Citaatdaar zijn ze te laf voor. Om hun msn te geven
En jij noemt het niet laf andermans werk te gebruiken zonder toestemming en daar een beetje aan te verdienen?
Citaatja echt he dat denk ik dus oook anders verdient banditi minder waarschijnlijk die oplicters
Denk niet dat op een correcte manier geld verdienen oplichten is. Denk ook niet dat iemand die met jou spul gaat lopen tegenhouden dan ook maar iets met oplichting te maken heeft.
CitaatDaarnaast draaien er al ongeveer 162 banditi sources. Dan zou OneTwoGaming allang in actie moeten gekomen zijn... en niet pas nu!
Dat er veel van die sources draaien heeft er dus helemaal niks mee te maken. En misschien heeft OneTwoGaming het nu pas gerechtelijk voor elkaar? Of misschien hebben ze nu pas werkelijk beslist er iets aan te doen, en hoe?
CitaatZoals jullie allemaal weten is de Banditi source illegaal. Dit is een slecht nagemaakte versie. Ze kunnen je dan ook zeker wat doen, ik zou maar luisteren naar hen.
Dit is dan wel correct. De lay-out, flash-games en allerlei andere onzin is gewoon van hun, en is gewoon gekopieerd.
En iedereen die hier meld dat hij de source weer lekker gaat gebruiken, ik hoop dat er dit keer echt wat aan wordt gedaan. Overigens kan ik natuurlijk niet zeggen dat de OneTwoGaming hier echt is, maar ik ga er vanuit. Een e-mailtje sturen is genoeg om er achter te komen.
Men moet maar eens snappen dat z'n source ontzettend veel werk is, en helaas blijken de meeste mensen hier dat te moeten voelen.