Posts by OneTwoGamingBV

    Ik denk niet dat wij verder hoeven te discussiëren in dit topic.
    Want er zal toch altijd een bepaalde groep zijn die het niet geloofwaardig vind of het af doet als een grap.


    Dit is natuurlijk een keuze die je maakt.
    Maar wij gaan nu zeer zeker stappen ondernemen tegen elk bedrijf dat illegale kopieën host.


    Dit is geen vette tegen iets, maar het is tevens ook gewoon om naam behoud.
    Er zijn zoveel slechte dat is eigenlijk niet eens netjes om überhaupt gebruik van te maken.


    En om toch af te ronden betrekking tot deze discussie.
    Wij gaan nu verdere stappen ondernemen.
    Wij zijn legaal bezig, de mensen die worden benaderd zijn illegaal bezig.


    Met vriendelijke groet,
    Martijn
    One Two Gaming
    [email protected]


    "Topic mag in mijn ogen dicht, wij hebben ons standpunt nu kenbaar gemaakt, Topic eigenaar moet officieel sluiten maar goed"

    Citaat

    Maar u hebt een paar scripts gemaakt, dat zegt niet veel, en begin eerst bij spele.nl;) aub want het slaat nergens op:D


    Wij hebben het spel volledig zelf ontwikkeld.
    Spele.nl heeft zoals hierboven gebruikt maakt van onze dienst.
    En hier eerlijk op ingespeeld ten opzichte van vele gebruikers.

    Wij hebben de topic starter gevolgd Linkforsoad.
    Daarom zijn wij hier begonnen, en daarnaast moeten wij ergens beginnen.


    Daarnaast hebben enkele mensen al een email nu van ons gehad met het daarbij horende bewijs.
    Daarvan zijn er nu al een paar offline maar de rest zal uit eindelijk ook volgen.


    Wij gaan nu stappen ondernemen om zoveel mogelijk kosten terug te kunnen halen als het niet offline wordt gehaald.


    @KillingDevil,
    Ik ben blij dat u in ieder geval serieus reageert.
    En ook duidelijk, vind jammer dat mensen alleen denken dat ze ermee weg kunnen komen en vervolgens ook nog de stoere jongen/meisje uithangen van kijk mij.


    Als wij het gevonden hebben staat het voor de rest zwart op wit.
    Dan kan je wel de stoere jongen uithangen maar dit heeft geen zin.


    Betreft Spele.nl en One Two Gaming:
    One Two Gaming heeft nooit een source of licentie vrij gegeven. Wel biedt One Two Gaming de mogelijkheid aan zodat andere bedrijven zich kunnen aansluiten bij het partner programma. Spele.nl is hier een voorbeeld van, zij laden via een iFrame een speciaal bewerkte versie van Banditi in op de One Two Gaming servers. Spele.nl heeft dus geen licentie of source gekregen!

    Wij hebben dit nooit vrijgegeven.
    Tevens is er geen spraken van een cloon omdat wij duidelijk content terug vinden die niet gebruikt mag worden.


    Tevens zijn er mensen die bewijs vragen, en om hier gehoor aan te geven zal ik gewoon 1 dingetje op noemen want ga hier niet de lijst compleet neer zetten.
    Maar het geluksrad is door ons gemaakt.
    Dit is niet geprogrammeerd door iemand anders of van hier.
    Dat is duidelijk ons eigen werk.


    Waarom nu beginnen?
    Omdat er in het verleden niet veel gedacht werd dat het zou uit groeien. Maar omdat wij geen inkomsten meer willen mislopen door cloons. Gaan wij nu verdere stappen ondernemen.
    Er zullen in de loop der tijd mensen per email bericht krijgen hierover. Mocht hier binnen 72 uur geen gehoor aangegeven worden is het gewoon juridische stappen.



    Met vriendelijke groet,
    Martijn
    One Two Gaming
    [email protected]

    Goedemiddag,


    Als eerst wil ik beginnen dat me email waar ik op registreerde niet ontvangen is.
    Daarom heb ik hem even op mijn eigen email gezet maar natuurlijk kan er bericht worden gestuurd naar:
    [email protected]


    Als eerst ons KVK nummer: 14107836 0000
    Hiermee hoop ik dat dit probleem is opgelost.


    Daarnaast zijn wij sinds kort gestart met deze procedure.
    Wij kunnen door middel van bewijs laten zien dat het wel degelijk ons product is en dit niet vrijgegeven is.
    Daarnaast zijn onze spellen zoals Banditi nooit en dan ook nooit vrijgegeven.


    Jesse
    Je schend hun copyright door het stelen van de layout, afbeeldingen, teksten en nog veel meer.. Denk je dat dit legaal is? Nou, ik denk van niet.


    Dit is perfect gezegd.


    alexruter
    Een beetje belachelijke manier om te reageren vind je ook niet?
    Wij willen alles gewoon zwart op wit hebben betrekking tot de communicatie. Zodat hier geen onduidelijkheden over kunnen ontstaan.


    Met vriendelijke groet,
    Martijn
    One Two Gaming
    [email protected]