Hoe zit het nou?

  • Ik ga even lekker quoten.


    Citaat

    daar zijn ze te laf voor. Om hun msn te geven


    En jij noemt het niet laf andermans werk te gebruiken zonder toestemming en daar een beetje aan te verdienen?


    Citaat

    ja echt he dat denk ik dus oook anders verdient banditi minder waarschijnlijk die oplicters


    Denk niet dat op een correcte manier geld verdienen oplichten is. Denk ook niet dat iemand die met jou spul gaat lopen tegenhouden dan ook maar iets met oplichting te maken heeft.


    Citaat

    Daarnaast draaien er al ongeveer 162 banditi sources. Dan zou OneTwoGaming allang in actie moeten gekomen zijn... en niet pas nu!


    Dat er veel van die sources draaien heeft er dus helemaal niks mee te maken. En misschien heeft OneTwoGaming het nu pas gerechtelijk voor elkaar? Of misschien hebben ze nu pas werkelijk beslist er iets aan te doen, en hoe?


    Citaat

    Zoals jullie allemaal weten is de Banditi source illegaal. Dit is een slecht nagemaakte versie. Ze kunnen je dan ook zeker wat doen, ik zou maar luisteren naar hen.


    Dit is dan wel correct. De lay-out, flash-games en allerlei andere onzin is gewoon van hun, en is gewoon gekopieerd.


    En iedereen die hier meld dat hij de source weer lekker gaat gebruiken, ik hoop dat er dit keer echt wat aan wordt gedaan. Overigens kan ik natuurlijk niet zeggen dat de OneTwoGaming hier echt is, maar ik ga er vanuit. Een e-mailtje sturen is genoeg om er achter te komen.


    Men moet maar eens snappen dat z'n source ontzettend veel werk is, en helaas blijken de meeste mensen hier dat te moeten voelen.

  • @Killingdevil cp is niet het grootste forum, waarom zouden ze hier beginnen?
    Er zijn vele andere forums die groter zijn en waar het ook vrijgegeven is dus ik snap er niks van;)

  • Wij hebben de topic starter gevolgd Linkforsoad.
    Daarom zijn wij hier begonnen, en daarnaast moeten wij ergens beginnen.


    Daarnaast hebben enkele mensen al een email nu van ons gehad met het daarbij horende bewijs.
    Daarvan zijn er nu al een paar offline maar de rest zal uit eindelijk ook volgen.


    Wij gaan nu stappen ondernemen om zoveel mogelijk kosten terug te kunnen halen als het niet offline wordt gehaald.


    @KillingDevil,
    Ik ben blij dat u in ieder geval serieus reageert.
    En ook duidelijk, vind jammer dat mensen alleen denken dat ze ermee weg kunnen komen en vervolgens ook nog de stoere jongen/meisje uithangen van kijk mij.


    Als wij het gevonden hebben staat het voor de rest zwart op wit.
    Dan kan je wel de stoere jongen uithangen maar dit heeft geen zin.


    Betreft Spele.nl en One Two Gaming:
    One Two Gaming heeft nooit een source of licentie vrij gegeven. Wel biedt One Two Gaming de mogelijkheid aan zodat andere bedrijven zich kunnen aansluiten bij het partner programma. Spele.nl is hier een voorbeeld van, zij laden via een iFrame een speciaal bewerkte versie van Banditi in op de One Two Gaming servers. Spele.nl heeft dus geen licentie of source gekregen!

  • Citaat

    Maar u hebt een paar scripts gemaakt, dat zegt niet veel, en begin eerst bij spele.nl;) aub want het slaat nergens op:D


    Wij hebben het spel volledig zelf ontwikkeld.
    Spele.nl heeft zoals hierboven gebruikt maakt van onze dienst.
    En hier eerlijk op ingespeeld ten opzichte van vele gebruikers.

  • Citaat


    Waarom nu beginnen?
    Omdat er in het verleden niet veel gedacht werd dat het zou uit groeien. Maar omdat wij geen inkomsten meer willen mislopen door cloons.


    ik zei het toch gierigheid

  • De dag van vandaag alles om geld kijk eens naar mobstar.cc en barafranca.nl die zijn groots omdat hun niet zo gierig zijn vendetta is gecloond op die 2 games;) maar dan simpeler deden hun ooit moeilijk nee!!!!

    Citaat

    Dat ze geen stapels inkomsten mis willen lopen snap ik donders goed.

  • Ik denk niet dat wij verder hoeven te discussiëren in dit topic.
    Want er zal toch altijd een bepaalde groep zijn die het niet geloofwaardig vind of het af doet als een grap.


    Dit is natuurlijk een keuze die je maakt.
    Maar wij gaan nu zeer zeker stappen ondernemen tegen elk bedrijf dat illegale kopieën host.


    Dit is geen vette tegen iets, maar het is tevens ook gewoon om naam behoud.
    Er zijn zoveel slechte dat is eigenlijk niet eens netjes om überhaupt gebruik van te maken.


    En om toch af te ronden betrekking tot deze discussie.
    Wij gaan nu verdere stappen ondernemen.
    Wij zijn legaal bezig, de mensen die worden benaderd zijn illegaal bezig.


    Met vriendelijke groet,
    Martijn
    One Two Gaming
    [email protected]


    "Topic mag in mijn ogen dicht, wij hebben ons standpunt nu kenbaar gemaakt, Topic eigenaar moet officieel sluiten maar goed"


  • Ook nog opmerking maken over CP. Damnit man zoek een leven en ga je brood ergens anders halen. Zielig mannetje...

  • Weetje Martijn. Ikzelf heb ze offline gehaald, maar ik erger me wel dood aan het feit dat ik alleen maar hoor dat je ze aan wilt gaan klagen. Ik vindt het heel storend als dat het enige is wat ik hoor. Tevens heb ik je al een aantal keer gemaild, ook om te vragen wat we met de andere games deden, maar daarop krijg ik gewoon simpelweg geen antwoord. Ik vindt het niet echt zakelijk en professioneel overkomen eigenlijk.


    Gr, Simon.


    Edit: Van mij hoeft dit topic niet dicht hoor?

  • Ik haal het niet offline, wat denk je van al die leden die er geld in hebben gestoken en weet ik het allemaal. Ik ga mijn leden niet zomaar teleurstellen. Ik wil eerst harde bewijzen. Daarnaast heb ik nog steeds geen mail ontvangen @ [email protected]


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter


    En net wal linkforsoad zegt, aanklagen, aanklagen, aanklagen, juridisch, rechten.. blablabla... Jeminee als je mensen evrzoekt om het offline te halen. Vertel je de volgende stappen..


    Wie zijn jullie?
    Wat houdt de source precies in?
    Waarom moet het offline?
    Bedrijfsgegevens en contact gegevens etc.


    Ontvang je binnen 2 weken geen reactie van diegene stuur je pas een mail over gerechtelijke stappen etc...
    En aan een KvK en BTW nummer heb ik nisk die kan iedereen vinden op het internet...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!