Ik mag Martijn zijn baas ook niet spreken, dus dat snap ik ook niet, en nu blokt hij mij, omdat ik met goede argumenten af kom.
Hoe zit het nou?
- Linkforsoad
- Closed
-
-
-
johkhklhlkh
-
Je kunt het wel makkelijk natrekken hoor. Als je zijn nummer opzoekt op internet, weet je z'n naam en kan je op whois kijken of hij de eigenaar is...
-
Jesse,
inderdaad, de layout van banditi is echter wel illegaal, maar het script niet, dit is nagemaakt
-
die zijn gewoon legaal vrijgegeven en ander is het waarschijnlijk gewoon een cloon die legaal is vrijgegeven.
Waarschijnlijk heeft die gast zelf een banditi spel en belt daarom iedereen op om zoveel mogelijk concurrentie uit te schakelen -
Goedemiddag,
Als eerst wil ik beginnen dat me email waar ik op registreerde niet ontvangen is.
Daarom heb ik hem even op mijn eigen email gezet maar natuurlijk kan er bericht worden gestuurd naar:
[email protected]Als eerst ons KVK nummer: 14107836 0000
Hiermee hoop ik dat dit probleem is opgelost.Daarnaast zijn wij sinds kort gestart met deze procedure.
Wij kunnen door middel van bewijs laten zien dat het wel degelijk ons product is en dit niet vrijgegeven is.
Daarnaast zijn onze spellen zoals Banditi nooit en dan ook nooit vrijgegeven.Jesse
Je schend hun copyright door het stelen van de layout, afbeeldingen, teksten en nog veel meer.. Denk je dat dit legaal is? Nou, ik denk van niet.Dit is perfect gezegd.
alexruter
Een beetje belachelijke manier om te reageren vind je ook niet?
Wij willen alles gewoon zwart op wit hebben betrekking tot de communicatie. Zodat hier geen onduidelijkheden over kunnen ontstaan.Met vriendelijke groet,
Martijn
One Two Gaming
[email protected] -
Citaat
Goedemiddag,
Als eerst wil ik beginnen dat me email waar ik op registreerde niet ontvangen is.
Daarom heb ik hem even op mijn eigen email gezet maar natuurlijk kan er bericht worden gestuurd naar:
[email protected]Als eerst ons KVK nummer: 14107836 0000
Hiermee hoop ik dat dit probleem is opgelost.Daarnaast zijn wij sinds kort gestart met deze procedure.
Wij kunnen door middel van bewijs laten zien dat het wel degelijk ons product is en dit niet vrijgegeven is.
Daarnaast zijn onze spellen zoals Banditi nooit en dan ook nooit vrijgegeven.Jesse
Je schend hun copyright door het stelen van de layout, afbeeldingen, teksten en nog veel meer.. Denk je dat dit legaal is? Nou, ik denk van niet.Dit is perfect gezegd.
alexruter
Een beetje belachelijke manier om te reageren vind je ook niet?
Wij willen alles gewoon zwart op wit hebben betrekking tot de communicatie. Zodat hier geen onduidelijkheden over kunnen ontstaan.Met vriendelijke groet,
Martijn
One Two Gaming
[email protected]Wel toevallig dat jullie nu opeens op dit forum zitten.
-
Aan OneTwoGamingBV:
Gamecontrol (hier op CP) heeft zelf de clone gemaakt.
Hij wou deze eerst verkopen voor €300, maar na een tijdje heeft hij het vrijgegeven.
Ik zou dan graag het bewijs zien.Mvg
-
Maar wat wel apart is, waarom nu pas?
Vroeger was er nooit problemen over. -
-
Er zijn altijd zulke mensen als onetwogaming, die net als pyro bij de vendetta beweerde dat het illegaal was, dit is echter niet het geval, spele.nl heeft zelf de banditi source gekocht ook als je even goed kijkt bij multiplayer, toen spele.nl het kocht werd daarvoor al een clone vrijgegeven waar allen de layout illegaal van is;) zodra je die verandert is er geen probleem;)
-
Wij hebben dit nooit vrijgegeven.
Tevens is er geen spraken van een cloon omdat wij duidelijk content terug vinden die niet gebruikt mag worden.Tevens zijn er mensen die bewijs vragen, en om hier gehoor aan te geven zal ik gewoon 1 dingetje op noemen want ga hier niet de lijst compleet neer zetten.
Maar het geluksrad is door ons gemaakt.
Dit is niet geprogrammeerd door iemand anders of van hier.
Dat is duidelijk ons eigen werk.Waarom nu beginnen?
Omdat er in het verleden niet veel gedacht werd dat het zou uit groeien. Maar omdat wij geen inkomsten meer willen mislopen door cloons. Gaan wij nu verdere stappen ondernemen.
Er zullen in de loop der tijd mensen per email bericht krijgen hierover. Mocht hier binnen 72 uur geen gehoor aangegeven worden is het gewoon juridische stappen.Met vriendelijke groet,
Martijn
One Two Gaming
[email protected] -
-
Je moest hem maar niet vrijgeven, toen ik nog mod was is hij legaal, dus blijft het ook zo.
Fijne werkdag nog Martijn
-
@12gaming dan zult u bij spele.nl moeten beginnen;), en spele.nl beschikt over een volledige licentie over het banditi script;) als spele.nl eerst verdwijnt zullen wij dat ook doen:D
-
Succes, ik blijf hem gebruiken. Had je maar sneller moeten wetzen
Ik zie de mailtjes wel tegemoet. Als je me e-mail of telefoonnummer wilt weten PM me maar -
Ik ga weer de source gebruiken!
E-mail, Adress kunt u mij ook een PM oversturen! -
Spele.nl dat zit in ons partner programma.
Dus het is logisch dat je het terug vind op die website.Met vriendelijke groet,
Martijn
One Two Gaming
[email protected] -
net was het volgensmij nog dat u het spel nooit heeft verkocht;)of hebt wegegeven? u kunt klagen wat u wilt maar spele zit niet bij uw partner programma sorry;)
Tevens waarom zouden ze dan 2 banditi's hebben criminas en bandias uitleg aub:D -
En het banditi-script blijft online, u kunt er niets aandoen dat u alleen geluksrad heeft gemaakt.
Gamecontrol heeft er een clone van gemaakt. Meer niet.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!