Harry Potter Game

• Hallo,

De afgelopen dagen heb ik veel gewerkt aan veel projecten, veel niet afgemaakt. Maar daar heb ik ook mijn redenen voor!

Ik werk momenteel maar aan 1 project! Genaamd Zweinsveld, het wordt een Harry Potter RPG. Binnenkort zal er een demo verschijnen op internet ( geen deadline )

De bedoeling van de game voor mij is om er veel van te leren. Maar het wordt gemaakt voor CP. Ik wil het misschien een OS van maken, of misschien voor een goedkoop bedrag licenties verkopen.

Wat ik aan jullie wil vragen, weten jullie misschien ideeën voor de game wat ik zou kunnen maken? Graag niet alleen 1 woord maar ook uitleg wat je bedoeld van je idee. Het hoeft niet perse een uniek idee te zijn!

De source wordt vanaf 0 gescript! En ik zal niks kopiëren van uit een andere source!

Ik ben geen professional met PHP maar ik doe wat ik kan en ik zal mijn beste beentje voor zetten!

Gr,
    Frenzo Brouwer

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat

De bedoeling van de game voor mij is om er veel van te leren.

Dus ik zou wel zelf graag het werk willen doen :)

• Me eerste vraag is eigenlijk, ga je een beetje de boeken naar spelen of een gewoon rpg spel van maken?

Tip1: Probeer ervaring op te doen uit de films en boeken zodat je alles er in hebt: WegIsWeg, Zweinsveld, Lessen, Leraren, Spreuken, Toverdranken, Zwerkbal etc.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Citaat van R.Jipping

Me eerste vraag is eigenlijk, ga je een beetje de boeken naar spelen of een gewoon rpg spel van maken?

Tip1: Probeer ervaring op te doen uit de films en boeken zodat je alles er in hebt: WegIsWeg, Zweinsveld, Lessen, Leraren, Spreuken, Toverdranken, Zwerkbal etc.

Mijn bedrijf heeft reeds contact opgenomen met hem zodat hij dit niet helemaal alleen hoeft te doen. EN wij zorgen dat alles in orde is, dus ook zorgen wij voor voldoende kennis maar ook voor enkele gegevens, etc.

• [offtopic]@Joyeria heb wel een klusje voor je bedrijf. Graag ontvang ik een prijsindicatie van de project incl. btw. (Geen interesse meer, geen echt bedrijf en betaling is via wallie ...)[/offtopic]

Frenzo ik kan miss wel meewerken aan project.

• Ik eerst ook een idee voor zo'n spel, vooral omdat mijn vrienden helemaal weg zijn van harry snotter eh potter.

Helaas nooit wat aan gedaan, vooral omdat ik niet kan designe en geen zin had om een betaalde layout te nemen, aangezien het een idee was.

Maarja OT:

Misschien een leuk idee om zegmaar een soort van korfbal net als in de films na te bootsen, dat er elke dag toernooien zijn bijvoorbeeld.

Dat je steeds nieuwe dingen leert (nieuwe spreuken) die steeds beter en handiger zijn.

Een keuze tussen het "goede" en het "kwade" , wil je een doodsdoener worden, en voldemort ondersteunen, of wil je met harry potter gaan :P

Onderscheid tussen verschillende werelden, met allemaal een eigen "economie" je het bijvoorbeeld meerdere soorten "valuta", die van bijvoorbeeld de tovenaars wereld of die van de normale wereld.

Het is misschien ook leuk, dat je net als in de eerste film, van die snoepjes hebt waar je zo'n verzamelkaart uitkrijgt. (die kikker snoepjes ;p )

Even snel wat dingen "bedacht" ik ben helaas momenteel even druk dus echt meer vertellen zit er nu even niet in.

Succes met je source !

• Hmm misschien is Harry Potter dan toch wel een crimineel :D hahaha

Ik zeg Ja, als jullie project ook afronden :D Anders verspilt de 1 er veel tijd aan.

• Citaat van Frenzo305

Ik wil best een team samen stellen, misschien kunnen we het een CP-source maken?

Nee geen CP source dan krijgen mensen de source terwijl ze er niks aan hebben gedaan en met de eer strijken+ er inkomsten mee krijgen:)
    Ik zeg: Gewoon een team maken een ftp en die geven aan een paar mensen die je vertrouwd daarna kan je aan slag gaan en de source verkopen voor een 5 á 10 euro:)

• @ F.Ajeti
    Daar heb je gelijk in, maar omdat ik dit echt doe in mijn vrije tijd dus geen vaste planning kan maken is het wel lastig..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!