Standaard waarden aanpassen en meer

  • Een hele goeieavond, CP..


    Ik ben dankzij jullie hulp, best ver gekomen met de ontwikkeling van mijn spel. Helaas zit ik nu met een aantal probleempjes waar ik niet uit kan komen.


    - Hoe verander ik het starter geld bedrag en power aantal?
    - Hoe kan ik veranderen dat je power krijgt van misdaden?
    - Hoe zet ik die irritante alerts uit van "Je hebt ongelezen berichten!"

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Starters geld, bedrag en power
    Dit moet je veranderen in de database, als je in database de tabel van de gebruikers opent [offtopic]([users],users,gebruikers hoe die ook mag heten)[/offtopic] verander je bij het kopje structuur de standaard waarden van geld, power, etc..


    Hoe verander ik dat je power krijgt van misdaden:
    Hoe bedoel je dit, krijgt de persoon in kwestie nu teveel power of te weinig power of helemaal geen power. Wat wil je dat er precies gebeurd? (het zal in ieder geval in het misdaad script worden veranderd)


    Irritante alerts:
    Ik weet niet waar de staan maar ik denk dat deze code in de config of functions zal staan. (kan natuurlijk ook gewoon in de index zitten) Je zal dus moeten zoeken waar de alert box word aangemaakt en die regels verwijderd je.


    PS: Volgende keer je topic wat duidelijker opstellen.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • 1. Super!
    2. Post je misdaad script is zal even kijken,
    3. kijk in de config files/functions files en evt in de index.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Dit is mijn crimes.php

  • Via deze aan te passen:


    mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'$data1->login','$data->login','$data->IP','Vrijgekocht!','$data->login heeft je vrijgekocht voor $bedrag,- Je bent nu weer op vrije voeten!','$date2','0','1','0')");


    [offtopic]
    (tip neem wat boeken bij de hand en alles is leuker op die manier en leer je veel bij (geen kritiek, maar tip))[/offtopic]

  • Boeken?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.09.11 23:00:15:

    Citaat van Sourceshop

    Via deze aan te passen:


    mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'$data1->login','$data->login','$data->IP','Vrijgekocht!','$data->login heeft je vrijgekocht voor $bedrag,- Je bent nu weer op vrije voeten!','$date2','0','1','0')");


    [offtopic]
    (tip neem wat boeken bij de hand en alles is leuker op die manier en leer je veel bij (geen kritiek, maar tip))[/offtopic]


    Btw, ik heb het gevonden alleen nu staat bij de Startpagina: Berichten geen afzender?

  • Nog wat:


    - Hoe zet je het uit dat je op een icoontje moet klikken voordat je een misdaad mag doen
    - In welke .css vindt ik de kleur van de achtergrond?

    - Is er een functie uitbreken mogelijk in de gevangenis?

  • - Hoe zet je het uit dat je op een icoontje moet klikken voordat je een misdaad mag doen


    -> Je bedoelt de apache-code eruit halen? Die beveiliging tegen bots? :s Die je er beter inlaat? :p


    - In welke .css vindt ik de kleur van de achtergrond?


    Moet je kijken bij welke files hij welke css file include. (te vinden tussen de <head> tags.


    - Is er een functie uitbreken mogelijk in de gevangenis?


    Is normaal wel mogelijk maar moet je er zelf bijscripten of laten doen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!