Posts by Desiderius

    Hallo, CP.


    Ik ben bezig met het wijzigen van de betaling-pagina. Ik heb mijn Mollie Partner ID etc ingevoerd. Dus ik probeerde het net eventjes. Alleen ik krijg wel geld op mijn mollie? Maar er gebeurt niets met het Callcredits aantal? Heeft iemand enig idee hoe ik dit oplos?

    Boeken?

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.09.11 23:00:15:

    Citaat van Sourceshop

    Via deze aan te passen:


    mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'$data1->login','$data->login','$data->IP','Vrijgekocht!','$data->login heeft je vrijgekocht voor $bedrag,- Je bent nu weer op vrije voeten!','$date2','0','1','0')");


    [offtopic]
    (tip neem wat boeken bij de hand en alles is leuker op die manier en leer je veel bij (geen kritiek, maar tip))[/offtopic]


    Btw, ik heb het gevonden alleen nu staat bij de Startpagina: Berichten geen afzender?

    Dit is mijn crimes.php

    Ik zeg thumbs up, Binkkie.
    Toch best netjes in elkaar gezet, alleen jammer dat het geen flash is. Maar flash is ook niet zo 1, 2, 3 gebeurt.
    Dus ik zeg 8/10!

    Een hele goeieavond, CP..


    Ik ben dankzij jullie hulp, best ver gekomen met de ontwikkeling van mijn spel. Helaas zit ik nu met een aantal probleempjes waar ik niet uit kan komen.


    - Hoe verander ik het starter geld bedrag en power aantal?
    - Hoe kan ik veranderen dat je power krijgt van misdaden?
    - Hoe zet ik die irritante alerts uit van "Je hebt ongelezen berichten!"

    Goedeavond,
    Ik ben opzoek naar een scriptje. Die de stad weergeeft waar de speler zich bevindt. Bijvoorbeeld:


    Cash: € 3.233.206
    Bank: € 250
    0 nieuwe berichten
    100% Gezondheid
    316400 Power
    41% Groentje
    Stad: Rome
    Land: Italië


    Hoor graag van uw,
    Met vriendelijke groet.

    Bedankt, Perrytje11.
    Held! En jij ook bedankt Laurens!

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.09.11 22:03:42:
    Yo, nog een vraagje.
    Hoe verander ik het startbedrag en het power aantal van een beginnende gebruikers.

    Dit is mijn style.css