Posts by E-Achterberg

    Hallo


    Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit maak?


    1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7


    En dan op een van die cijfers kan je klikken en dan ga je naar de volgende tab ( wel op de zelfde pagina blijven )


    Voorbeeld
    http://www.google.nl
    Als je iets intypt heb je onderaan ook die cijfers.


    Ik wil het gebruiken voor een inbox systeem alleen ik heb geen idee hoe ik die results 10 per pagina en dan die pagina's moet maken.


    Mvg,
    Erik

    Hallo Criminalspoint,


    De laatste tijd krijg ik veel meer vragen over een andere betaal manier omdat overschrijvingen niet altijd lukt.
    Zouden jullie mij misschien een aantal betaalmiddelen kunnen geven waar mensen ook mee kunnen betalen? Zoals paypal e.d.


    Alvast bedankt!


    Mvg,
    Erik

    Als Joyeria binnen 24 uur geen contact met mij heeft genomen zal ik een nieuwe layout uitkiezen. PB's sturen of ik jouw layout ga slicen heeft geen zin omdat ik ze gewoon willekeurig uit kies.

    Zo te zien hebben veel mensen interesse in een slice! Maar ik zou wel graag van meer mensen een layout zien des te meer ik kan kiezen!


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.11 12:27:33:
    Ik kies de layout van Joyeria.. Ik vraag u om contact met mij op te nemen voor de .PSD en een deadline afspreken voor uw layout!

    Beste leden,


    Ik zal me eerst even voorstellen voor ik direct ter zaken begin. Ik ben Erik Achterberg en ik ben al 7 jaar bezig met het realiseren van website's. Helaas is een aantal weken geleden mijn laptop gecrasht waardoor al mijn eerder gemaakt werk verloren zijn gegaan.


    Ik wil me aanbieden als een Freelance slicer! Maar om natuurlijk te bewijzen dat ik werkelijk kan slicen wil ik 1 slice gratis doen!


    Ik vraag om een .PSD bestand met alles netjes in mappen geordend zodat het voor mij overzichtelijker is ( dit vraag ik omdat het een gratis slice is ). De gebruiker ontvangt 24 uur later de slice netjes in een .RAR bestand aangeleverd met alle bestanden! Cufon? Geen probleem!


    Ik geef iedereen een kans maar wil er niet te veel tijd overheen laten lopen. Dus ik geef iedereen 24 uur om een layout te posten waar ik willekeurig een layout zal kiezen!


    Zodra de layout klaar is, zal ik het op mijn hosting zetten!


    Ben je toch benieuwd naar mijn tarieven? Voor een standaard layout kost het € 15 ,-. Ik kan u garanderen dat uw geld het resultaat waard is!


    Iedereen mag vanaf nu een layout posten!


    Mvg,
    Erik Achterberg