• Met DNS,

Je installeer FILEZILLA FTP SERVER, op die windows 7 computer,

Port forward port numero 21 in je modem naar het ip van die win 7 computer

Je gaat naar je domein DNS instellingen en voegt daar een A-record toe
    ftpnaam.jedomein.com. A ipvanjehuis

Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    Msn:** Stuur maar PM.

• Heel kort door de bocht ja, maar in bijvoorbeeld mijn situatie werkt het al niet. Daarom even in afwachting van een reactie van TS met uitleg van zijn situatie zodat een gepaste oplossing kan worden geboden.

• Het staat inderdaad al uitgelegd in de 1e post.
    Maar waarom draai je een server op Windows 7 en niet op XP,2000 of watdan ook, wat toch stabieler draait als server.

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Heel simpel staat het er inderdaad uitgelegd, maar aan de reacties van TS te zien snapt hij dat niet......... Dat is de reden voor het doorvragen. Of is hulp bieden niet het doel van deze discussie?

Als je echt een stabiele server-oplossing wil, en ja daar kom ik weer, raad ik Windows sowieso af. Niet omdat ik een anti-Windows-figuur ben, maar omdat Windows teveel onderhoud nodig heeft in de vorm van bijvoorbeeld Updates. Maar je hebt ook kosten aan virusbeveiliging, malwarebeveiliging en al die muk. Om nog niet eens te spreken over de Windows licentie zelf.

• Citaat van Linkforsoad

Heel simpel staat het er inderdaad uitgelegd, maar aan de reacties van TS te zien snapt hij dat niet......... Dat is de reden voor het doorvragen. Of is hulp bieden niet het doel van deze discussie?

Als je echt een stabiele server-oplossing wil, en ja daar kom ik weer, raad ik Windows sowieso af. Niet omdat ik een anti-Windows-figuur ben, maar omdat Windows teveel onderhoud nodig heeft in de vorm van bijvoorbeeld Updates. Maar je hebt ook kosten aan virusbeveiliging, malwarebeveiliging en al die muk. Om nog niet eens te spreken over de Windows licentie zelf.

Linux werkt sowieso ook lekkerder op een server, ik heb als bijna 2 jaar een dedicated draaien met linux.

- Nooit een herinstallatie nodig gehad.
    - Commando's gewoon via internet te vinden (bestaat ook een boek voor).

Zou ook geen reden kunnen bedenken waarom ik zou moeten overstappen...

• Oke, maar mijn doel is het volgende:

Ik heb een website en daar wil soort van "downloads" op zetten..
    Dit wil ik doen doormiddel van FTP ( ftp.microsoft.com )
    Maar heb een eigen server en wil ervoor zorgen dat de downloads die ik op de ftp zet.. ook te vinden zijn via de site

Dus ftp.ugs-clan.nl ma moet zelfde uitzien als ftp.microsoft.com

Snap iemand het?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!