Posts by estd

    Citaat van Linkforsoad

    Heel simpel staat het er inderdaad uitgelegd, maar aan de reacties van TS te zien snapt hij dat niet......... Dat is de reden voor het doorvragen. Of is hulp bieden niet het doel van deze discussie?


    Als je echt een stabiele server-oplossing wil, en ja daar kom ik weer, raad ik Windows sowieso af. Niet omdat ik een anti-Windows-figuur ben, maar omdat Windows teveel onderhoud nodig heeft in de vorm van bijvoorbeeld Updates. Maar je hebt ook kosten aan virusbeveiliging, malwarebeveiliging en al die muk. Om nog niet eens te spreken over de Windows licentie zelf.


    Linux werkt sowieso ook lekkerder op een server, ik heb als bijna 2 jaar een dedicated draaien met linux.


    - Nooit een herinstallatie nodig gehad.
    - Commando's gewoon via internet te vinden (bestaat ook een boek voor).


    Zou ook geen reden kunnen bedenken waarom ik zou moeten overstappen...

    L.Groot
    Komt omdat Firefox een memory leak in de addons heeft, deze willen ze pas in 7.0 oplossen.


    Ik gebruik Chrome zelf enkel voor wat testen wanneer een slice gedaan moet worden.


    IE9 gebruik ik zelden, mede omdat ik altijd met Firefox heb gewerkt.

    Crime2Go
    De API bestanden van Mollie is voor iedereen zichtbaar, en hoe wil je hulp via een PB gaan bieden dan?


    Hier op het forum ben je er om elkaar te helpen, als hierbij gegevens nodig zijn code oid.
    Als je niks geeft en wel vraagt kan niemand je helpen ook, dus de keuze is eigenlijk simpel; geholpen worden of zelf uitzoeken.

    1) Waarom zou ik Apple Software nodig hebben als ik het niet wil, is meer een gedwongen keuze.
    2) Wat maakt Android oid anders?



    Vind gewoon dat Apple Inc. ermee bezig is 1 product op de markt te trappen en niemand een vrije keuze te geven.
    Als ze het winnen (wat ik betwijfel) moet iedereen dus gedwongen voor een Apple software gaan.


    Conclusie volgens Steve Jobs:
    Nu de Samsung Galaxy Tab verboden wordt zullen wij meer iPad's kunnen verkopen.


    Conclusie consument:
    Apple is;


    1. Veelste prijzig.
    2. Beperkt in software.


    Als we hem in Nederland niet mogen bestellen doen we dit gewoon als consument in bijv. China.
    Geen gezeur of problemen, maar wel je EIGEN Samsung Galaxy tab...

    Dat hele patenten gezeur moet gewoon een keer kappen.


    Als of Apple Inc. zich netjes aan de regels houd..


    Vind het persoonlijk gewoon een k*t merk en hun producten werken voor mij ook niet eens zo lekker...


    Hoop dat Apple Inc. hierdoor zwaar op hun bek gaan!