• Beste mensen,

ik wil mollie intergreren op mijn website.
    Maar na een belletje wil ik dat ze ook iets bijgeschreven krijgen.

het is via een betaal pop-up.

hoe kan ik dat ervoor zorgen dat diegene credits/goederen op hun account krijgen?

Met vriendelijke groeten,
    Kevin

• Normaliter kun je bij Mollie, in ieder geval wel via de API opgeven welke URL er opgeroepen moet worden na betaling. Mollie roept die URL dan op met de transactie-ID (krijg je bij het maken van de transactie) in de URL. Leg dat naast je eigen DB en je kunt doen wat je wilt...

• Hoe het via de popup-box precies zit weet ik helaas niet. Ik ben bang dat je hiervoor gebruik moet maken van de API. Zo moeilijk is die overigens niet ;)

Heb je nergens een report-URL op kunnen geven?

• Citaat van Sourceshop

Het script hier plaatsen?

Dan zou op zich iedereen 'm kunnen stelen, dat zou ik dus niet doen. Tenzij er copyrights op staan :p

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Citaat van Crime2Go

Dan zou op zich iedereen 'm kunnen stelen, dat zou ik dus niet doen. Tenzij er copyrights op staan :p

hoe kunnen we anders hulp bieden (xD) als het misschien ligt aan de script die hij gebruikt..

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van h4x0r666

hoe kunnen we anders hulp bieden (xD) als het misschien ligt aan de script die hij gebruikt..

Via PB ofzo, niet openbaar 8-)

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Crime2Go
    De API bestanden van Mollie is voor iedereen zichtbaar, en hoe wil je hulp via een PB gaan bieden dan?

Hier op het forum ben je er om elkaar te helpen, als hierbij gegevens nodig zijn code oid.
    Als je niks geeft en wel vraagt kan niemand je helpen ook, dus de keuze is eigenlijk simpel; geholpen worden of zelf uitzoeken.

• ik wil u wel helpen, eventueel tegen betaling, hier een klein stukje.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!