Scripts stelen!

• Citaat

Die heb ik ontvangen en ik heb daarop ook geantwoord. Verder, onze beveiliging is prima op orde hoor. Volgens mij de 3e of 4e poster die daar aan twijfelde. We praten hier niet over een mega netwerk.

Gr, Simon.

Ik dus. Ik weet wel zeker dat er een beveiligingslek te vinden zal zijn in jullie server.

Willem
    Stop nou maar met spammen iedereen ziet hier wel dat je gewoon probeert onrust te stoken en onze tijd verdoet wat je volgens mij aardig goed lukt.

• Zo, en nu kom ik er ook is tussen.

Ik weet niet of je het weet simon, maar mijn spel (gehost op karhost) is vorige zondag offline gegaan omdat er iemand in mijn database had ingebroken.
    Dit vond ik nog niet zo erg, maar wat ik wel erg vind is dit:

Ik kwam terug van kamp, en ik hoorde dat mijn game down was.
    Nah ja kan wel is gebeuren dus ik heb het wachtwoord verandert en ik kon weer op mijn database en is zette mijn game weer online, en ging vroeg naar bed want ik was moe.
    Maar nu kom ik deze ochtend online op MSN, en hoor ik van een van mijn moderators dat mijn game alweer offline staat, dus ik probeer in te loggen op karhost maar dat werkte ook al niet.
    Dus wat blijkt nou: of jullie hebben mijn account op karhost verwijdert of er is een hacker geweest die mijn account verwijdert heeft.

Oh en simon geef zodra je tijd hebt even een antwoordt op mijn mailtje dat ik gestuurd heb.

MVG,
    -

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!