Video clipj check

• Hey,,

Ik wil graag een filmpje laten checken dat gemaakt is door een groepje vrienden van mij over het leven in oostende waar ik zelf ook vandaan kom.

Ik zou graag jullie meningen willen en eventueel tips.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik versta enkel "t leve is ne bitch"
    Voor de rest versta ik NIETS!! :P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.08.11 17:55:07:

Citaat van FreakALeak

Ik versta er geen klap van, maar dat komt omdat ik het Limburgs nog maar net kan verstaan, dus laat staan zoiets als dit uit België. :P De clip zelf ziet er goed uit.

Miss moet die gwn lere prate ? :p

• Nouja, om maar even eerlijk me mening te geven.

Gewoon niet laten rappen die mensen, zeer slecht te verstaan en geen gevoel voor ritme of wat dan ook. Zeker niet mijn lievelings rapper.

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• ookal versta je er niet veel van kvind het toch nice en goed bij de ritme/muziek passe.. ;) vette clip !

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van davy

Ik vind het zeer goed. En ik begrijp niet wat er niet verstaanbaar van is. Ik ben belg ik ik versta dit perfect. Ook versta ik nederlands dialect goed.

Dan luister je naar een ander liedje ofzo... Want dit is echt onverstaanbaar, en inderdaad: die gast is overrookt :hmm:

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Citaat van SkyNet

Waar koop je die knuppels? Aldi toch?

[offtopic]Lidl man! (h)[/offtopic]
    Rapper is inderdaad erg slecht en erg eentonig, de videoclip gaat opzich maar je ziet dat het niet heel erg professioneel allemaal is gegaan. Verder houd ik ook niet echt van die videoclips waar men zogenaamde macht vertoond, vind het een beetje stoer doen allemaal eerlijk gezegd.

• Citaat van SkyNet

Joshua,

'Beetje stoer doen', ze doen of ze de macht in hun stad / dorpje hebben. Waarschijnlijk zijn het allemaal buitenstaanders in real life en is dit helemaal fake.

Inderdaad, een soort aandacht zoeken dus...

[offtopic]Ook een beetje raar dat de TS geen reactie achterlaat... 8-)[/offtopic]

De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!

Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!