vuresolutions.nl

• (van vuresolutions..)
    1500 Mb Webruimte
    Ongelimiteerd Dataverkeer
    Onbeperkt Domein hosten
    Onbeperkt Email accounts
    Google adwords bon ? 50
    Anti-Spam Software

voor maar 1,00 euro per maand
    is dat echt omfg omfg?

want dan is dat beter dan versio.. toch??.. had ik beter hiernaar toe kunnen gaan ofniet? :O .. geen gezeur over dataverkeer lol..

zie dit maar als een bijvraagje voor deze topic.. die ik graag beantwoord wil hebben wowow!

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Ongelimiteerd dataverkeer houdt meestal in dat het via een Fair Use Policy gaat. Dat houdt in dat je een gemiddeld dataverkeer mag gebruiken. Kom je daarboven moet je alsnog bijbetalen. Dat gemiddelde wordt bepaald door alle gebruikers bij elkaar.

Ontopic:
    Misschien hebben de website allebei dezelfde layout aangeschaft via bv. Themeforest?

• Ongelimiteerd Dataverkeer
    DIT BESTAAT NIET

Dit zal nooit bestaan, zij moeten ook voor hun dataverkeer gaan betalen! Dus stel je voor als de server van hun max 1TB uplink heeft en is die in 1 maand op, zullen alle websites automatisch off gaan tenzij zij er nog meer voor betalen, maar dat zal nooit gebeuren ;)

• Mensen wordt eens wakker

Vuresolutions is totaal niet te vertrouwen
    bij een ander groot webhoster Forum, weten we hoe ze dat kunnen bieden

Namelijk een server bij ovh Frankrijk
    en hij zelf is ook een frans man

Tevens is dat een layout die je kan kopen voor 35 dollar

Hierbij kan je kijken of het onbeperkt is
    Acount opgezet en er een 1000mb bin opgezet
    http://94.23.18.13/~timbbe/1000mb.bin

Is offline gehaald!
    was hem aan het downloaden en hij bleef in een loop staan (lang leve dev/null/ )

dus totaal niet onbeperkt

• Beste patrickekkel,
    gaat u nu een oude nieuws vertellen over vure solutions?
    van webhostingtalk.nl(xD)

Over deze topic gaat het ergens anders over dan oude slechte nieuws:x, namelijk ik heb daar zelf ook een hosting lopen bij vure solutions en het is echt onbeperkt staat nergens in de voorwaarden of Fair Use Policy! en heb zelfs ook ? 50,- euro tegoed bon gekregen ik weet niet wat u zegt niet te vertrouwen ben zelf all bijna 7 maanden klant en ben zeer tevreden over.

ik zal je echt aanraden bij vuresolutions te gaan goedkoop en goede kwaliteit

• Citaat van legendd

Ongelimiteerd Dataverkeer
    DIT BESTAAT NIET

Dit zal nooit bestaan, zij moeten ook voor hun dataverkeer gaan betalen! Dus stel je voor als de server van hun max 1TB uplink heeft en is die in 1 maand op, zullen alle websites automatisch off gaan tenzij zij er nog meer voor betalen, maar dat zal nooit gebeuren ;)

Nou Meneer u verteld het heel anders dan wat hier eigenlijk staat u heeft meer schijfruimte gebruikt dan toegestaan is, daarom is uw website offline, zoals ook genoemd wordt geschorst, wilt u gelieve contact met ons op te nemen voor upgrade of u haalt paar bestanden weg dat u weer tot 1000MB staat en niet 1100MB zo juist niet toegestaan is!.;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.08.11 02:12:24:
    Mijn excuses legende was bedoeld voor Patrickekkel!

Nou Meneer u verteld het heel anders dan wat hier eigenlijk staat u heeft meer schijfruimte gebruikt dan toegestaan is, daarom is uw website offline, zoals ook genoemd wordt geschorst, wilt u gelieve contact met ons op te nemen voor upgrade of u haalt paar bestanden weg dat u weer tot 1000MB staat en niet 1100MB zo juist niet toegestaan is!.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!