Posts by qleadmedia

    Beste patrickekkel,
    gaat u nu een oude nieuws vertellen over vure solutions?
    van webhostingtalk.nl(xD)


    Over deze topic gaat het ergens anders over dan oude slechte nieuws:x, namelijk ik heb daar zelf ook een hosting lopen bij vure solutions en het is echt onbeperkt staat nergens in de voorwaarden of Fair Use Policy! en heb zelfs ook ? 50,- euro tegoed bon gekregen ik weet niet wat u zegt niet te vertrouwen ben zelf all bijna 7 maanden klant en ben zeer tevreden over.


    ik zal je echt aanraden bij vuresolutions te gaan goedkoop en goede kwaliteit


    Volgens hem wel maar als dat zo is waarom hebben ze dan nooit contract opgenomen met mijn OTG? en de domein bestaat all bijna 1 jaar

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.01.10 20:20:41:

    Citaat

    De naam zelf zal ze op zich weinig boeien.. Maar De Flash Games is hier op dit forum ook een hele hoop gezeik geweest.. De PHP mocht je geloof ik wel gebruiken alleen zijn de Flash games wel illegaal..


    en nog een aantal dingen..


    oke dan wil ik ze wel verbeteren heeft u dan tips voor mijn! Db-maffia

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.01.10 20:27:28:
    Sluit deze forum maar want ik weet dat ik gewoon legaal bezig ben.
    discussie beëindigd.

    Goede dag mensen het is niet illegaal volgens hem is het illegaal:S


    zoals hij het vermeld per mail


    nou ik gebruiks OSbanditi....
    en ik weet niet wat het probleem is en gaan dreigen via mailtje is ook niet toegestaan wegens ik jou systeem kan misbruik van maken!


    en waarom is er nog nooit erover geklaagd de website bestaat all bijna 1 jaar! en nu pas gaan klagen echt stom en hierbij is het niet illegaal!