Hey,
ik heb een probleem, ik ben bij iemand thuis en die hebben daar een bedraad netwerk, maar mijn laptop wil niet verbinding maken met een bekabeld netwerk (windows 7)
Weet iemand hoe dit moet?
MvG
Hey,
ik heb een probleem, ik ben bij iemand thuis en die hebben daar een bedraad netwerk, maar mijn laptop wil niet verbinding maken met een bekabeld netwerk (windows 7)
Weet iemand hoe dit moet?
MvG
Je moet hiervoor een driver hebben van de modem of router, wat voor modem of router heeft hij?
Met vriendelijke groet,
Georgo van den Bosch
Ik werk met de black box,
Hij heeft zijn internet kabel in de black box gedaan, en naar zijn pc gedaan, dit werkt en hij heeft internet, vervolgens doe ik het zelfde naar mijn laptop, maar hij weergeeft geen netwerk (HET IS BEKABELD). Hoe doe ik het dan hij connect met het bekabelde netwerk, het stekkertje zit er al in.
Al gekeken of utp kabel wel functioneerd en binnen in geen scheurtje heeft.
Indien dat gedaan moet je even kijken of je de juiste driver hebt.
Als je dat ook al gedaan hebt plug m dan is aan een router / modem als die het dan nog niet doet.
Moet je de software even installeren van de router / modem / blackbox
Staat je "Adapater" van de lan verbinding ingeschakeld?:cheer:
start
uitvoeren
cmd typen en dan op enter duwen en dan volgende duwen en enteren:
ipconfig /release
ipconfig /renew
Als het dan nog niet werkt googlen op windows 7 network problems.
Heb dat ook af en toe voor en dan na heel wat klooien, reboots, herinstalleren van drivers etc dan werkt het soms magischer wijze terug...
Ik raad je aan om wireless aan te schaffen, soms installeren ze het én krijg je nog een router GRATIS.
En wat rens zegt, zeker proberen Anders google je het gwn
Het kan ook zijn dat je je netwerk kaart niet heb geinstalleerd op je laptop, kijk dat ook eens na. en kijk welke internet kabel je heb.
Hiermee bedoel ik dus
Crossed kabel of een straight kabel. Kijk beide kanten ook even na want weet niet of de utp kabel op maat gemaakt is?
het kan ook zijn dat je adapter uitgeschakeld staat en alleen je wireless aanstaat..
als dat zo is kun je de adapater aanzetten via netwerkcentrum
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!