dataverkeer beperken/tegenhouden.. hoe?!

  • ik had zojuist een website suspended omdat ik over het dataverkeer limiet zat.. en ik wist totaal niks daarvan... tot nu.. en ik heb beetje zitten googlen .. en in de hoop vraag ik aan jullie of jullie ook weten hoe ik dit kan tegengaan? dat ik weer over de limiet ga? ik heb all betaald voor een starters pakket op versio.. met wat extra voordelen zoals anoniem, gelijk 2 jaar.. domein erbij natuurlijk... wat de kosten tot 50euro maakte... en ik kan nu gwn de site weer online laten gooie door de versio administrators... maar dan wille ze dat ik erop let... enzo wat zou ik doen?? heluup .. anders gebeurt het strx weer en issie permanent dicht.. kwas ookal bang dat als ik bij versio weer game zou beginnen dat.. ik misschien als die lekker populair begon te worden.. dat hij dan anneens wordt gesuspended ..dat zou echt niet leuk zijn-.-" als je snapt wat ik bedoel.. :((

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ja maar hoe kan ik dan als het bijna tot de limiet rijkt.. de rest van de populatie in de website laten wachten tot het is gedaald ofzoiets ... kheb btw all betaald voor het pakket .. en kdacht nie dat ik zoveel dataverkeer nodig had.. kheb dus ook geen zin om een nieuw pakket te kopen.. kost weer geld etc.. heeft iemand een goeie oplossing voor mij? en bedankt tips zijn altijd welkom!! :$ [offtopic]btw wat doen ddos attacks eigenlijk?? .. bevoorbeeld als een hacker me website wilt platleggen... wordt door zn ddos attack.. door te pinge bv. ook dataverkeer gebruikt?? want wie weet kwam het daar ook wel door.. hoe hou je dat dan weer tegen :O bedankt dat je de tijd neemt om dit door te lezen![/offtopic]

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Beginnen met een upgrade zodat je je bezoekers niet verliest, en dan gaan analyseren wat veel verkeer vraagt. Afbeeldingen verkleinen, zaken extern hosten et cetera. Static data een cache-tijd van 2 jaar ofzo meegeven, hoe je ze niet constant uit te serveren.

  • [offtopic]ja!!! Dan moet je ook benen en armen achter je han(d)t houden!!!


    V Ik snap dat een rug 1k was, maar vond het humoristisch hoe je typte :P, en vond dit wel passen (Ja ik ben een sarcast:- ) )[/offtopic]


    Iedergeval, wat Guido zegt is het beste plan, daarbij een X upgrade voor je bandwidth en externe zaken hosten zoals grote images op imageshack oid als het niet anders kan (zover ik weet ruimt imageshack nooit op).


    En een Ddos attack heb je snel in de gaten, kan je niet tegengaan op een webhost, moet je eigen server hebben.
    Pingen, geen idee, server moet terug antwoorden, maar dat is minimaal.


    V
    Hoe zorg je er voor dan dat je Cache zoveel behoudt? Cookie?
    Want zodra je het spel vernieuwt, blijft hij oude afbeeldingen loaden.

  • Lancer Ti's een oudje, maar een rug was 1.000 gulden.


    Check toch ook eens hoe je CSS/afbeeldingen gecachet mogen worden. Zet zoiets op een jaar of twee, kan tientallen KBs aan afbeeldingen besparen in sommige situaties. Heeft ons ook enorm geholpen.

  • als ik de 2de pakket had genomen was het inplaats van 20gb dataverkeer .. 100gb dataverkeer.. zou dat beter zijn.. nja hoeveel zoude die versio administators mij dan erbij rekenen .. dat voor 2 jaar.. sinds ik alles voor 2 jaar all eerder had gekocht enzo.. normal bij de pakket krijg je dan elke maand nog 600mb er extra bij enzo.. ik wil niet te veel uitgeven maar als het moet.. dan zal ik het wel doen.. mja vertel s :P

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • zou ik dan wel gwn kunnen betalen alleen voor de dataverkeer upgrade?? of moet ik dan een hele nieuwe pakket kopen wat wel vreemd zou zijn want ik heb all betaald voor de oude toch..-.-? hoeveel zou die dataverkeer upgrade kosten :O veel? :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!