hallo ik wil graag dat somige optie voor vip worden wat moet ik dan toevoegen in het script?
kan iemand me daar mee helpen?
mvg.henry
hallo ik wil graag dat somige optie voor vip worden wat moet ik dan toevoegen in het script?
kan iemand me daar mee helpen?
mvg.henry
Haal het uit een ander script (bv createfamily.php). :cheer:
if ($data-vipdays > 0) { ja je hebt toegang } else { nee je hebt geen toegang }
de code werkt niet
klik bij zoek optie van CP 2 vragen en je vind het antwoord
waar moet je die neer zetten dan?
lol , leer php...
Dorpsgek, als je dit niet snapt moet je echt niet aan een criminals beginnen.
hier een simpel voorbeeld :
if ($data->vipday > 0) { Echo"Je hebt op dit moment $data->vipdays Vip"; } else { echo" Je hebt geen vip account .. koop er 1"; }
zoals ik het nu doe is erg simpel en makkelijker kan je het niet uitleggen.
zo kan je dus ook als iemand een viplidmaatschap heeft een bepaalde pagina laten zien of juist niet.;)
ja ik snap de code wel maar waar moet je dat dan neer zetten op de desbetrefte pagina
waar je datgene wel of niet wilt laten zien he ...
Zet dit bovenaan je pagina ..
<div class="title_bg">
<div class="title"></div>
</div>
<? if($data->vipdays < 1){$error = 1;?>
<p><b>FOUT!</b><br><br>Je moet een <span class="Geel"><b>betaald account</b></span> hebben om toegang te krijgen tot deze optie ! <br><br>
<a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">Klik hier om terug te keren.</a>
</p>
<? }else{
print "
Toon Meer
waarom alles voorkauwen ? laat ze zelf is uitzoeken hoe het werkt..
ik zie dat hij het toch niet begrijpt nadat meerdere persoonen het uitgelegd hebben
als ik dat er inzet gaat ineens de hele rechter kolom weg en de optie wordt niet weergeven
je moet het bovenste deel vervangen :
dus dit
Vervangen door dit :
<div class="title_bg">
<div class="title"></div>
</div>
<? if($data->vipdays < 1){$error = 1;?>
<p><b>FOUT!</b><br><br>Je moet een <span class="Geel"><b>betaald account</b></span> hebben om toegang te krijgen tot deze optie ! <br><br>
<a href="#" onclick="history.go(-1); return false" class="error_ok">Klik hier om terug te keren.</a>
</p>
<? }else{
print "
Toon Meer
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!