Nieuw mobiel

• Citaat van SvenB

Lars,

Ik raad toch echt de Samsung Galaxy S II aan, wat een top toestel dat het wel niet is, echt PRACHTIG!

Het is dan wel een samsung, maar zeker beter als de iphone (A)!

Volgens mij kost de Galaxy S2 ?550?
    Hij wilt er maximaal ?500 aan geven..

• ZTE Blade is een goede low-budget android gsm. Mijn vriendin heeft deze en het werkt wel prima (Voor zijn prijs). Wanneer je enkel op het internet gaat, sms't en belt, dan is deze telefoon ideaal. Maar indien je iets zwaardere apps wilt gebruiken, koop je beter een duurdere.

Om een voorbeeld te geven: Angry Birds werkt niet echt vlot op de ZTE Blade.

Daarnaast beschikt de ZTE Blade over android 2.1, een update naar 2.2 of 2.3 lijkt me onwaarschijnlijk.
    Het grote nadeel van 2.1 is dat men apps enkel op intern geheugen kan plaatsen en niet op sd kaart. Wanneer je dus veel apps installeert loopt het toestel veel minder vlot.

Ikzelf ben nog steeds een voorstander van de Xperia Neo (die waarschijnijk over 1 à 2 weken uitkomt). Sony Ericsson heeft onlangs ook de Xperia Ray aangekonidgd. De release datum weet ik niet, maar deze gsm zou ?368 euro kosten en heeft ook ongeveer dezelfde specs als de Arc en Neo.

• Ik las ergens in een review dat het touchscreen van de SE Xperia X10 niet denderend werkt en het geen multi touch bevat. Heeft die neo, arc of ray dat wel? En hebben die nieuwe toestellen tevens een betere luidspreker (is niet super relevant maar toch beter :p).

En daarnaast, die arc, is die snel genoeg? Heeft nl. wel véél minder RAM geheugen dan die andere toestellen (slechts 320mb)?

• Hij heeft multi touch, en groter scherm, 2 cores. Echter in een paar tests is zijn voorganger (Desire S) qua specs wat minder maar qua helderheid van het scherm wel beter. Ik twijfel dus of ik 100? meer zou willen neertellen voor die specs maar met mindere helderheid als ik die zou nemen..

• Citaat van L.Groot

Ik las ergens in een review dat het touchscreen van de SE Xperia X10 niet denderend werkt en het geen multi touch bevat. Heeft die neo, arc of ray dat wel? En hebben die nieuwe toestellen tevens een betere luidspreker (is niet super relevant maar toch beter :p).

En daarnaast, die arc, is die snel genoeg? Heeft nl. wel véél minder RAM geheugen dan die andere toestellen (slechts 320mb)?

X10 werkt prima hoor, weet ik uit eigen ervaring met de telefoon van mijn broer. Vroeger ondersteunde de X10 inderdaad geen multi touch, maar met de updates is dit opgelost.
    De luidsprekers van de nieuwe Xperia's zijn, volgens de reviews, beter. Ook beschikt de Arc, net zoals de andere gsm's, over 512 mb ram. Ik weet niet vanwaar je die 300 haalt?

• Mijn voorkeur gaat dan momenteel uit naar de Desire S, mede door de slechte berichten omtrent de Sensation over het scherm etc. Deze is ?375,- bij een goede webshop te verkrijgen dus ik denk wel de moeite waard ;). Nog op of aanmerkingen en/of suggesties op mijn voorkeur?

• Het is en het blijft jouw keuze ;). Ik keek er eerst ook naar (mede door de dual core processor) echter las ik berichten over dat als je het scherm een paar graden draait dat je het dan veel slechter kan lezen en toen dacht ik: dat is niet ideaal. Daarnaast kan je hem ook niet makkelijk neerleggen op tafel om hem als E-Reader idee te gebruiken (wat HTC door vele software aanraad), erg jammer dus.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!