Nieuw mobiel

  • Beste,


    Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe telefoon omdat mijn oude mobiel heel erg langzaam is en niet goed meer functioneert.
    De volgende eisen heb ik aan mijn telefoon:


    - Geen Samsung of LG en het liefste geen iPhone
    - WiFi
    - Touchscreen
    - Simlock vrij
    - Android of Windows Mobile
    - FM Radio
    - Java
    - Bluetooth
    - MP3 speler
    - Groot scherm, meer dan 3,5 inch.
    - Maximaal €500 en zonder abonnement.
    - Een processor van meer dan 800MHz
    - Meer dan 750MB werkgeheugen


    Ik heb de volgende telefoon daarop uitgezocht:
    Sony Ericsson Xperia X10 Sensuous Black http://nl.hardware.info/produc…s-black#tab:specificaties


    Ik hoop dat jullie hierop raad kunnen geven of een andere telefoon mij aanbevelen.


    Groeten,


    Lars

  • Hey,


    Xperia x10 heeft mijn broer, deze werkt prima maar beschikt nog niet over android 2.3. (Update komt binnenkort)
    Maar SE is ondertussen al opgekomen met een nieuwe generatie: Xperia Arc en Neo. Deze telefoons zijn identiek, alleen beschikt de neo over een front camera en is deze iets kleiner.


    Ikzelf wacht op de release van de Neo in België. (deze heeft namelijk vertraging door de kernramp in Japan)
    De Neo kost normaal gezien rond de ?400, de arc ?500.
    De Arc is samen met de play wel al beschikbaar.


    Groeten
    Thomas

  • Naar mijn weten beschikt de x10 over 384mb ram en de arc over 512mb..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.06.11 12:20:42:
    Ik zou zelf ook niet voor de Arc gaan aangezien deze vrij duur is, maar de xperia neo is 100 euro goedkoper en heeft dezelfde specs.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.06.11 12:22:29:
    2e edit: excuses, het gaat blijkbaar niet om ram, fout gelezen.

  • External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Komt niet zo super goed uit de test, maar dingen kunnen veranderen in 1 jaar, dat wel. Maar toch even goed om dit filmpje te bekijken

  • Citaat van SkyNet

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.


    Komt niet zo super goed uit de test, maar dingen kunnen veranderen in 1 jaar, dat wel. Maar toch even goed om dit filmpje te bekijken


    Hier geef ik je even ongelijk. Dit filmpje is niet echt up to date. Ten eerste draait de x10 ondertussen al op Android 2.1, wat al een hele vooruitgang is en de update naar 2.3 is ook al op komst.
    Dit zorgt er dus voor dat het toestel veel beter gebruik kan maken van de hardware en op volle snelheid kan draaien.


    (Toch zou ik voor de nieuwe generatie gaan, want volgens mij zal SE na Android 2.3 geen updates meer uitbrengen voor de X10, maar de x10 blijft een prima toestelletje.)


    K.Rens
    Wat dat rode kruisje betreft, dit zal een fout zijn van de website. Uiteraard kan de X10 sms'en.

  • Thomas, daarom zei ik al, dingen kunnen veranderen in een jaar. Toch bedankt voor je reactie en je bevestiging.


    Voor de rest is het dan een leuke telefoon.


    @Lars, had je deze telefoon niet een paar maanden terug al op het oog i.c.m. een T-Mobile abonnement ?

  • Misschien is het handig om vooruit te kijken wat je er mee wilt doen?


    Want aan een HTC of iets dergelijks heb je niet super veel als je geen WiFi in de buurt hebt.

  • Idee om 't tóch samen met een abonnement te nemen? Heb nu net een abonnement bij Vodafone afgesloten, Samsung Galaxy S2 gratis, 40 euro per maand met het eerste jaar 50% korting. Ding werkt echt supersnel. Als je echt geen Samsung wilt, overweeg dan een Desire S. Vanaf zo'n 450 (?) euro te krijgen, heeft ook alle specs die je zelf noemt :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!