Haha ik heb 46 banpunten xD hoop niet dat ze die zwaar meetellen
Sollicitatie Update
-
-
-
Bedankt Brockentrack toch nog iemand met gezond verstand.
-
Na een week mag de uitslag wel bekend worden
-
-
Oja het is me 1ste post hier(in dit topic) een beetje laat misschien maar ook ik wens iedereen veel succes!
-
Een vraagje,
Indien je gesolliciteerd hebt en je bent (helaas) niet gekozen. Is het dan ook mogelijk om te weten te komen waarom niet? Zeker als je bij de laatste drie zat aangezien er blijkbaar net dat ene is waarom toch niet. Waarom? Kan als feedback gezien worden.
-
Citaat van BrokenTrack
Een vraagje,
Indien je gesolliciteerd hebt en je bent (helaas) niet gekozen. Is het dan ook mogelijk om te weten te komen waarom niet? Zeker als je bij de laatste drie zat aangezien er blijkbaar net dat ene is waarom toch niet. Waarom? Kan als feedback gezien worden.
Beste,
Dit vind ik ook een goed idee, al zal het voor de crew wel veel werk zijn dit voor alle personen te doen.
Mvg,
Brent -
Daarom lijkt het me op verzoek een goed idee mensen die het echt willen weten zouden het kunnen vragen. Niet zozeer uit teleurstelling of boosheid maar gewoon als feedback.
-
Citaat van stan
Daarom lijkt het me op verzoek een goed idee mensen die het echt willen weten zouden het kunnen vragen. Niet zozeer uit teleurstelling of boosheid maar gewoon als feedback.
Als wederdienst voor de interesse? -
Dat zeker denk dat CP heel dankbaar mag zijn met z'n grote groep mensen die hun vrije tijd hierin willen steken Maar daarvoor is internet er he om elkaar te helpen
-
Tja, we zullen zien. De huidige crew is waarschijnlijk druk bezig achter de schermen :p dus ik ben zeker benieuwd wie het uit alle sollicitaties gaat worden.
-
Op verzoek wil ik best namens de crew onze motivatie verwoorden. Mits er niet teveel verzoeken binnen komen
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!