OSBanditi

  • Hallo,
    Sinds een jaartje is er de OSBanditi source, deze source is een uitgebreide Banditi source, met veel updates en scripts.


    We zijn nu bij versie 1.6, en de eerste update is hiervoor al uitgebracht.


    Wegens een hele erge DDoS, is er 2Gigabyte van het geheugen van de server kapot gegaan, er is nu nog maar 512MB beschikbaar, en dit is te weinig voor een website. De server loopt steeds vast, en moet dan weer opnieuw opstarten.
    Daarom stop ik met AllHostia, en alle bijbehorende websites.
    Ook OSBanditi hoort hierbij.
    Je kan OSBanditi nog steeds downloaden:
    http://www.2shared.com/file/11…d375f85/osbanditi_16.html


    Hieraan hebben meegewerkt:
    Scripting:
    Lars (En de rest van CP voor de updates!(Coco, CWCW, Jesse, Frenzo enz.enz)


    Layout:
    Google


    Header:
    Frenzo


    Bij de volgende versie helpt Frenzo ook mee scripten!


    P.S.
    Je kan checken of je de up 2 date versie hebt, door te kijken in het leesmij bestand in de installatie map (van de download), of er staat dat de Adminpanel bug er niet meer in zit.

  • arsisgoed9


    Indien je nog een tester zoekt voordat je het script te download zet wil ik mij hier graag voor aanbieden. Tevens heb ik ook verstand van php en kan dus het script optimaliseren indien dit nodig is. Ik hoor graag van je!


    Met vriendelijke groet,
    A. Ruter

  • Absoluut weer geen goed idee...


    Ik vraag me af Lars, heb je zelf een Banditi online staan? Zoja: dan zou ik het zeker zeker niet doen, aangezien met jouw versie (zonder bugs) zullen er nog veel meer mensen met de Banditi source online komen wat weer veel meer concurrentie betekend ...


    En dan nog, je hebt er waarschijnlijk wel wat tijd in moeten steken, en als je het dan zomaar gaat weggeven aan luie noobs die gewoon je source zonder problemen online willen zetten en zonder er nog zelfs iets aan toe te moeten voegen en zonder zelf nog updates ofzo gaan toevoegen "geld willen verdienen" (hoewel aan Banditi source niet veel meer valt te verdienen denk ik)...


    Ik raad je dus aan om als je hem dan online zet voor geld te verkopen (€10 ofzo voor de complete source), zodat er toch minder noobs hem gaan kopen omdat het dan wel geld kost, en aangezien ze daar dan te lui voor zijn 8-| of niks aan willen uitgeven...

  • @ Db-Maffia,
    Kan jij de cron even sturen dan..
    Want ik heb hem perongeluk niet meer..


    tree,
    Je hebt wel gelijk, ik denk dan dat ik hem weggeef na PB, en dan geef ik hem alleen aan mensen waarvan ik weet dat ze geen Noob zijn, zoals hier:
    Frenzo
    CashMoneyz
    Die heb ik namelijk ook op MSN.


    Bedankt voor het idee, en tot vanavond, rond 9uur word ie verwacht.


    Ik hoop dat het mooi word,


    Lars
    (P.S. Test site is er nu nog niet aangezien ik het lokaal draai, komt er uiteraard zekers wel!)


    Wat er nog moet komen, is de Drank optie, en De Hoeren van COCO.
    Verder nog de Outgame.

  • Beste,


    Wat mij erg handig lijkt is dat alle update's even in één topic komen.


    Ik zal dit denk ik vanmiddag gaan maken zodat ik deze aan mijn versie kan toevoegen.


    Verder ben ik vrijwel gestopt met Banditi omdat het zo'n kut source is.


    Met vriendelijke groet,
    Jesse Hulscher

  • @ Jesse,
    Dat wou iemand doen, toen werden jouw updates eringeplaatst en toen mocht het van jou niet, en wou je ze weghebben?


    @Diester,
    Je hebt gelijk, ik was ook niet van plan er geld om te vragen.


    Edit:
    Het gaat heten: OSBanditi, "Open Source Banditi", netzoals OSvendetta.


    Logo zoek ik nog iemand voor...
    Als iemand dit gratis wil doen, stuur s.v.p een PM.
    Verstuur dan een JPG/GIF/PNG bestand + PSD, dan kunnen mensen hun eigen tekst erin zetten.

  • Diester, hij is niet gepubliceerd onder een GNU licentie dus eigenlijk zou hij gewoon verkocht mogen worden. Maar aangezien het een na-maak van Banditi is ben je strafbaar als je het koopt of verkoopt.


    Lars, ik vind dat topic niet echt helder. Ik bedoel gewoon een link er naar toe en niet alle foto's. Dan moet je nog zo lang zoeken ;).

  • @ Jesse, Hij word niet verkocht, en voor de 100000ste keer, hij staat NIET ONLINE!!!!


    @Frenzo,
    Dankje! verder via PM.


    VORDERINGEN:
    Hij is bijna af, enkel het Admin panel komt nog.
    Hoeren komt er niet in, omdat ik de crons niet heb, en dit is veel werk.
    Ik hoop dat jullie dit begrijpen, daarentegen zal deze in de volgende versie (Medio Juli - Augustus) er wel inzitten.
    Het adminpanel is nu voor 60% klaar, er komen enkel nog een paar opties in, dat je sommige functies uit kan zetten / aan kan zetten.
    Hierbij denk ik aan de kleinere updates.


    Ik hoop dat jullie het een mooie source vinden, en voor de 1000001ste keer, er is GEEN voorbeeld online, omdat het alleen nog lokaal draait. Maar omdat jullie een VB willen, zal ik als ik het af heb, een voorbeeld erbij uploaden.

  • Citaat

    Nice man:D Ik zal hem meteen testen als hij af is! Is hij vandaag nog af?


    Het topic is gisteren gestart, daar zei hij dat het morgen af ging zijn... Vandaag zijn we denk ik de dag achter gisteren.. toch?
    En hij heeft gezegd ergens bovenin dat het rond 9 uur af ging zijn.


    Mvg PG

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!