succes met duits ik heb vanmiddag biologie.

CSE @ CP
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ben al terug van duits
Was veel makkelijker dan al de oefenexamens.
-
Hij was opzich niet zo heel lastig idd, nu maar hopen dat ik hem goed heb gemaakt. Had wel soms dat ik de vertaling niet helemaal wist en dan stond die ook niet in het woordenboek..
Ik gok tussen de 6,5 en 7,5. Heb eigenlijk een 6,6 nodig zodat ik het met een 7 gemiddeld afsluit. -
over 1 uur heb ik economie examens wens me succes !
-
-
Haha, ik woon 50m van de grens dus dat is ook niet zo'n heel groot probleem. Plat twents praten is half duits. :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.05.11 12:33:13:
Btw, succes habib!! -
Robin, ja inderdaad, ik kom oorspronkelijk uit Limburg (12 jaar gewoond) maar ik praat nog steeds dialect tegen mijn ouders, familie en mensen uit Limburg en het komt inderdaad aardig overeen.
-
-
Heb Duits een beetje globaal nagekeken, zou vast niet helemaal goed zijn maar ik zou tussen de 6 en 6,8 halen.. beetje teleurgesteld. Nu moet ik voor aardrijkskunde sowieso een 6.4 halen en voor engels een 6.2... dat moet zeker mogelijk zijn! Als ik morgen voor economie een 7,2 haal dan ben ik voor 90% binnen, vanavond en morgen tot 13:00 KEI HARD BLOKKEN!!!
-
Ik had de antwoorden niet opgeschreven, maar als ik zo ff kijk wat ik nog uit mijn hoofd weet zijn bijna alle open vragen goed, op 2 na, alle 3 die van juist/onjuist zijn goed. Enkel meerkeuze weet ik niet. Maar ik weet wel dat ik veel b/c/d heb. Volgensmij heb ik het heel goed gemaakt (h)
Telling zal wel licht zijn: http://www.telegraaf.nl/binnen…ts__oersaai___.html?p=4,1
-
I dont know, ik hoop toch op een redelijke telling, teksten waren inderdaad echt oer saai.
-
Duits was saai, teksten sloegen nergens op en waren totaal niet boeiend.
Antwoorden meegenomen uit de zaal en ik heb gemiddeld een 5,4 nog net genoeg voor Havo door schoolexamen.. -
Voor de mensen die morgen ook economie moeten doen een goudentip: denk 2x na voordat je iets opschrijft en denk niet te moeilijk, lees ook de vraag en de eventuele bron extra goed door. Economie is niet specifiek leren maar vooral logisch nadenkenen goed lezen.
-
zal er aan denken Joshua, ik doe tl iedereen morgen veel succes:D
-
economie is typisch extra nadenk vragen
Je denkt dat het makkelijk te antwoorden is maar je moet goed nadenken wat erachter zit. -
Dat dus, ik ga nu douchen en daarna maak ik mijn oefenexamen af, vervolgens lees ik alles nog een keer goed door.
-
haha ik sta toch een 8 voor eco, dus zit al goed
-
Ik een 7,8.. ook een 8 dus. Maar wil sowieso een 7,2 halen zodat ik een 8 blijf staan. Dan kan de HAVO niet meer mis! :cheer:
-
Yes , ik heb al lekker zomer vakantie vandaag mijn laatste examen gehad. Nu maar hopen dat ik slaag !
Succes iedereen
-
Kan je bij economie ook zonder rekenmachine veel doen?
Want antwoord telt maar meestal als 1 punt toch?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!