YourCrime nieuw

• Mijn punten waar ik mijzelf al een tijd aan erger :

- Aanmeldscherm valt compleet uit de layout en is zeer irritant, een account aanmaken moet aantrekkelijk zijn en dat is het (vind ik) totaal niet.

andere punten :

- De naam is slecht leesbaar
    - De achtergrond is zeer storend / wat heeft een tank met maffia te maken ?
    - de layout is mooi alleen mis ik de afwerking. Ik merk dat de layout is gemaakt en dat de content hier los van staat. Het is geen 1 geheel.

Conclusie :

Deze inhaalslag op mijnmaffia vind ik niet geslaagt, dit komt omdat mijnmaffia er veel gelikter uitziet. De opties zijn gemakkelijker en het is allemaal 1 geheel. ik mis dit in de website. Mijn mening was : in het allereerste begin was yourcrime de beste, dit kwam omdat er geen concurentie was. deze is er nu en yourcrime is als je het aan mij vraagt verleden tijd. Je zou echt met wat nieuws moeten komen wil je met hun kunnen concureren!!

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Ow en als ik een andere taal kies kom ik op de homepage dan is alles ook de taal waarneer ik dan op een andere pagina klik is de taal weer nederlands maak ik de taal weer engels kom ik weer op de homepage :).

• Ik citeer even een stukje:

Citaat van Maikel

Mijn mening was : in het allereerste begin was yourcrime de beste, dit kwam omdat er geen concurentie was. deze is er nu en yourcrime is als je het aan mij vraagt verleden tijd. Je zou echt met wat nieuws moeten komen wil je met hun kunnen concureren!!

Als je het mij vraagt is de strijd met een concurentie nooit verloren totdat je echt opgeeft.
    Om even een voorbeeld te noemen kijk naar Apple:
    Het was vroeger een succesvol bedrijf verkocht behoorlijk wat Apple 1 & Apple 2's. Na een poosje draait het bedrijf voor geen meter meer, en is zelfs zo goed als failliet.
    Vervolgens komt Mister steve jobs weer terug. En begint het bedrijf weer aan te trekken.
    Inmiddels is Apple het belangrijkste (meest waardevolste) Merk ter wereld.
    En daar komt dan nog eens bij dat ze afgelope kwartaal voor het eerst een Grotere Winst hadden dan Micorsoft.

Oftewel de strijd met de concurentie is pas verloren als je opgeeft.
    Het is wel degelijk mogelijk, maar dan moet je inderdaad zoals jij zegt. Met nieuwe (revolutiare) dingen komen!

Ikzelf script tegenwoordig ook weer mee aan Yourcrime, en ik zal me vooral bezig gaan houden om de/alle pagina's in het vertaal systeem te zetten, waarna deze dus vertaald zullen/kunnen gaan worden.
    Ik zal mij eerst gaan bezig houden met de Game Site's en vervolgens met de Hoofdstite.
    Maar doordat de Yourcrime source (game + Hoofdsite) momenteel nog zeker zo'n 230 pagina's heeft die er niet in staan (en wellicht in het afgelopen jaar er nog een aantal pagina's bijgekomen zijn) zal dit zeker nog een tijdje duren.

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Citaat van BrokenTrack

Werkt niet bij mij.

Ik krijg overigens een '1' in beeld te zien (zonder quotes) bij een foutieve login. Hoort daar denk ik niet.

ik krijg geen geen '1' bij een foutieve login.
    en ik kon gewoon met hetzelfde wachtwoord en met dezelfde gebruikersnaam die ik hier gebruik. daar inloggen. en toen stond er dat ik ge registreert was voor YourCrime

• Ik zie ook geen 1 na het inloggen.

Bedankt voor jullie feedback, tot nu toe zeer nuttig!
    Ik beschouw het zeker niet als kritiek, ben blij dat jullie me hierbij willen helpen het beter te maken.

In de test versie werd paginatie in referenties al ingebouwd door Tieske, andere updates volgen.
    Voor de demo knop wacht ik op mijn collega, die kan het beter dan mij.

• Een layout die meer waard is dan 5 euro en een kaugombal;
    Betere/een redelijke SEO;
    Een veilig script;
    Een snelle(re) server of een beter geprogrammeerde applicatie;
    Een andere eigenaar;
    Minder taalkundig foute zinnen;

My two cents, ben nu flauw van het typen.

• Citaat van Appel

Ziet er nog steeds niet uit, maar in elk geval beter dan die andere troep.

Je moet tog ergens mee beginnen :D

en dat is niet zo een "belangerijke" zaak.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!