YourCrime nieuw

  • Beste CP'ers,


    Ik heb jullie hulp nodig!


    Vorige week werd de nieuwe site http://www.yourcrime.net gelanceerd. Dit om eindelijk wat werk te maken van goede concurrentie voor mijnmaffia.


    Nu zou ik jullie willen vragen om te kijken wat er nog beter kan om goede concurrentie te zijn.
    We zijn sowieso veel flexibeler, je kan veel meer aanpassen bij ons aan je game en hem unieker maken.


    Bovendien zijn we super super veel goedkoper en behoud je je pakketten nu permanent.
    Kortom: financieel zitten we goed.



    Zien jullie nog fouten in de nieuwe site?
    Wat moet er volgens jullie nog veranderen?


    Ik zal beginnen:
    - We hebben meer designs voor de games nodig, dit wordt ons volgende actiepunt
    - Nog niet alles zit in het vertaalsysteem, dit komt de komende weken


    Super hard bedankt!!!

  • - Als je van taal verandert gebeurd er niks.
    - Nieuwsberichten is 1 taal, doe het minstens in 2 (engels / nederlands)
    - aanmelden, stylen ik vond het altijd al beetje vaag in elkaar zitten maar met wat styling erbij kan het wat worden
    - de tabjes leiden allemaal terug naar de hoofdpagina?
    - updates, ik snap dat je blij bent met updates maar maak er in 1x een grote changelog van en gebruik versie nummers (1.0.3a bijv.) en doe daar meerdere updates te gelijk in.
    - even een paginatie systeem in referentie's bouwen anders scroll je nogal lang door
    - helpdesk is alleen in het engels? zie eerste punt :P


    dat was mijn notitie hierover, voor de rest leuke layout :):}

  • - De layout van nu vind ik iets minder. Het spreekt me niet echt aan om een game te starten. Het doel van de site is dus niet echt af te leiden uit de layout. Het menu is zeker wel oke!


    - Zoals Patrick al zei : zorg dat ofwel een duidelijke onderscheid maakt tussen talen of kies voor één taal.


    Ziezo :)

  • meer gratis opties voor niet betaalde leden, en mss een soort design optie waar leden hun eigen spel menu enzo kunnen aanpassen, en opties ook.


    en misschien handig een soort actie starten laat bv 50 leden op je game aanmelden en dan op iets klikken en dat de ledne incl. beheerder extra opties ofzo krijgen

  • Ik zou de vlag van België omzetten naar de vlag van Nederland.


    Elke game layout die ik check ziet er niet goed uit in mijn browser/resolutie.


    Footer is niet te lezen.


    Zeker nieuwe layouts nemen.


    Dat blauwe vakje met demo ziet er erg amateuristisch uit vergeleken met de rest. Demo button wordt ook niet goed weergeven.


    Ik zou de login button stylen als ik jou was.


    Geen iFrame gebruiken voor de registratie. Zeker niet via een ander domein.


    Registratie matcht totaal niet met de layout.


    Links bij de registratie werken niet.


    Algemene voowaarden zien er klein uit. Niks vergeten?


    Bij algemene voorwaarden en wie zijn wij ben je opeens bij home.


    Wie zijn wij zou ik verplaatsen naar home als ik jou was.


    Ik zou een andere kleur font nemen voor 'online' in de ledenlijst als ik jou was.

  • De eerste layout hoort professioneel te zijn vind ik, misschien kan je hem door rudolf bos laten designen?

  • [offtopic]Grrr wat heeft iedereen met rudolf bos ik ken designers die 100x beter zijn :S hij is echt niet z heel goed hoor[/offtopic]


    Maar nieuw design.. gewoon totaal vernieuwen dit is niks. Het hangt niet samen etc.

  • @TrueCrime:
    - Je kan je eigen menu al designen, elk linkje is wijzigbaar, verplaatsbaar en hernoembaar
    - Kun je de actie iets verder uitleggen via pb, dit versta ik niet echt


    @BrokenTrack:
    - Ja, soms gebruikt hij de vlag van België en soms de vlag van Nederland, dat moet ik nog fixen, bedankt.
    - Kun je me pb'en welke browser je gebruikt? Dan kan ik de game lay-outs erin testen. Ze zijn niet nagekeken in chrome, de rest zou goed moeten zijn
    - Demo knopje staat op todolijst, bedankt
    - Login: ok, zal er naar kijken
    - Registratie: idem
    - Links bij registratie: oeps, is nog een foutje, fixen we
    - Algemene voorwaarden: moet nog afspraak maken met advocaat om nieuwe voorwaarden te laten maken, is iets voor binnen een maand als het wat rustiger is
    - Online kleur is inderdaad nogal fel groen, mss iets donkerder maken


    @sloosmedia, Malik en Stan: bedankt

  • Het hele ontwerp past eigenlijk niet goed bij dit thema, het is allemaal net iets te zakelijk en te clean.



    Ben benieuwd naar eventuele verbeteringen.


    Succes :cheer:

  • [offtopic]Stan noem er eens een paar dan :P.[/offtopic]


    Ik vind het aanmelden echt helemaal niets inderdaad. En als ik naar je nieuwe layout kijk krijg ik de indruk van een oorlog spel. Terwijl als ik naar de game's zelf kijk ik de indruk van een maffiagame krijg. De layout ziet er niet verkeerd uit alleen past hij niet bij hetgeen wat jij er mee wil gaan doen. Het is hem de achtergrond die je laat denken dat het om een oorlog spel gaat. De rest van de layout zou je ook zo kunnen gebruiken voor een hele andere doeleinden. Kijk bijvoorbeeld bij mijnmaffia het straalt echt maffia uit. Als ik die site voor het eerst zou bezoeken zou ik hem niet gelijk weg klikken. En het zit in heel de layout verwerkt niet alleen in de achtergrond.


    Hoop dat je er iets aan hebt :).

  • Als ik ga verglijken met mijnmaffia, vind ik dat YourCrime nog steeds geen concurentie is van Mijn maffia.
    Mijn maffia is meer overzichtelijk, ziet er netter uit, heeft een strak ontwerp.


    Ik wil best voor jou een ontwerp maken tegen een heel laag tarief om toch een steentje bij te dragen. En misschien zou ik ook wel een designer voor je worden ALS je het ook ziet zitten.


    Maar over je site als jij er te vreden over bent en toch kritiek wilt. Het mist afwerking. Het gaat maar om de kleine details om een layout mooi te laten overkomen voor de speler zelf.


    Voorbeeld:


    Dat witte van de input moet transparant zijn, vaak zie ik ook dat de tekst van de menu's of iets dergelijks nog een paar pixels na boven of beneden moet.


    Het zijn toch de kleine dingen die je site mooi kan maken. Anders ziet het er snel snel afgewerkt uit..


    Ik praat nu niet over het systeem, maar over wat ik met het oog zo kan zien, en zie het niet als een slechte reactie maar ik geef je kritiek waar je misschien iets aan hebt :)


    Mvg,
    Frenzo

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!