Topic sluiten

• @ Willem/Lodewijk op bijna alle fora kun je sluiten en dit zonder vraag aan crew, en als jullie zelf al zeggen da er misbruik van gemaakt wordt waarom neem je dan geen stappen en ban ze van je server zo hou je de kleuters die alleen maar komen zeiken uit je fora.

Had een topic voor verkoop layout er is daar veel ophef over ook staat het topic op slot door willem en hij vroeg me om bewijs da heb ik gisteren geleverd NA 1 dag nog steeds niest terug gekregen en topic sluiten door crew ik heb al paar keer gedaan maar nog nooit hebben ze topic gesloten, ik kan er alleen maar over zeggen dat de crew hier op cp (niet iedereen) ferm ondermaats is en het niet waardig is de naam crew te dragen. Ban wie ban moet hebben zo simpel is het al maak je 1000 regels en kom niet af in topic van deze dat nu nog oftopic gaat Ban dat is dikke bulshit zie dat meerdere keren staan hier, neem meteen stappen want anders komt er toch niets meer van hier.
    Topic
    http://www.criminalspoint.com/…/12813/Maffia-layout.html

Eerst laten jullie alles toe van leden die een topic verzieken, Na vraag van TS om leeg te maken komt er een vaag antwoord en dan kan het plots 1 dag erna wel om alles leeg te maken dan is het kalf al verdronken, Neem meteen stappen en niet 1 dag erna. Daarom is het super handig dat een lid zelf kan beslissen ik sluit me topic om het gezeur te vermijden.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van kurt

@ Willem/Lodewijk op bijna alle fora kun je sluiten en dit zonder vraag aan crew, en als jullie zelf al zeggen da er misbruik van gemaat wordt waarom neem je dan geen stappen en ban ze van je server zo hou je de kleuters die alleen maar komen zeiken uit je fora.

Had een topic voor verkoop layout er is daar veel ophef over ook staat het topic op slot door willem en hij vroeg me om bewijs da heb ik gisteren geleverd NA 1 dag nog steeds niest terug gekregen en topic sluiten door crew ik heb al paar keer gedaan maar nog nooit hebben ze topic gesloten, ik kan er alleen maar over zeggen dat de crew hier op cp (niet iedereen) ferm ondermaats is en het niet waardig is de naam crew te dragen. Ban wie ban moet hebben zo simpel is het al maak je 1000 regels en kom niet af in topic van deze dat nu nog oftopic gaat Ban dat is dikke bulshit zie dat meerdere keren staan hier neem meteen stappen want anders komt er toch niets meer van hier.
    Topic
    http://www.criminalspoint.com/…/12813/Maffia-layout.html

Kurt, zou je gelieve eerst kunnen leren gebruik te maken van interpunctie en alinea's? Was nogal vervelend om te lezen op de manier hoe het er nu staat.

Citaat

@ Willem/Lodewijk op bijna alle fora kun je sluiten en dit zonder vraag aan crew

Wat maakt het uit dat andere fora dat doen? Zoals ik heb gezegd is dat een drogreden aangezien er beroep wordt gedaan op de autoriteit. Een argument hier tegen is zeer simpel aangezien dat gewoon in het Nederlands boek stond op school. En dat is namelijk: Dat "iedereen" (lees: alle 5 miljard mensen) het doet betekend nog niet dat het goed is of goed zal werken.

De rest van het verhaal is pure kritiek die niet in dit topic hoort aangezien het geen relatie hiermee heeft. Verder vind ik het zeer opvallend dat je het woord "kleuter" gebruikt terwijl ik vind dat jijzelf nogal onvolwassen reageert hier.

Mij lijkt het slim om zo te houden. Zodat als er gezegd is; zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden. Indien je op een topic geen reactie wil kan je dus een simpel berichtje sturen.

Edit:
    Voor het geval je de "iedereen" relatie niet snapt. Er wordt gezegd dat "bijna alle" fora dat doen. Dat duidt erop dat meneer "bijna alle" fora kent. Dus al die (ruwe gok: miljard) fora die online staat kent meneer blijkbaar.

• @ Tim Ik heb al meerdere malen gedaan om een topic te sluiten nog nooit met resultaat en dan nog ook crew is er niet 24/24 moet je dan wachten tot er een lid online is en als hij dan goesting zal hebben om het te sluiten!!!!

• Citaat van kurt

@ Tim Ik heb al meerdere malen gedaan om een topic te sluiten nog nooit met resultaat en dan nog ook crew is er niet 24/24 moet je dan wachten tot er een lid online is en als hij dan goesting zal hebben om het te sluiten!!!!

Dat heeft meer met de crew te maken dan met het idee vermoed ik.

• Dat ze dit er maar in doen, leden die er dan tegen zijn moeten het maar niet gebruiken en leden die er gebruik willen van maken hebben dan de kans om hun topic te sluiten. Crew kan dan nog indien ze willen pm sturen om meer info en indien niet goed topic verwijderen.
    Als je een forum wilt van een beetje niveau dan moet dit er inkomen want nu is het alleen maar geklaag en gezeur in een topic.

• Wat ook kan is:

Leden die langer dan 4 maanden lid zijn van CP kunnen topic sluiten. Maar er moeten regels zijn waar je je aan moet houden voordat je je topic sluit, doe je het niet wordt je optie topic sluiten ontnomen?

• Citaat van kurt

Dat ze dit er maar in doen, leden die er dan tegen zijn moeten het maar niet gebruiken en leden die er gebruik willen van maken hebben dan de kans om hun topic te sluiten. Crew kan dan nog indien ze willen pm sturen om meer info en indien niet goed topic verwijderen.
    Als je een forum wilt van een beetje niveau dan moet dit er inkomen want nu is het alleen maar geklaag en gezeur in een topic.

En alweer is het moeilijk leesbaar. Althans, naar mijn eigen inzicht.

En het gaat er niet om over het niet willen of wel willen gebruiken. Het gaat erom dat mensen het kunnen misbruiken.

Citaat

Hierin zitten 2 fouten. Allereerst wordt er gezegd "alleen maar geklaag en gezeur". Weer zo'n overdrijf geval om indruk te maken. Het is hier niet enkel geklaag en gezeur (naar mijn mening). Dat betekend dus dat het een mening is, en geen feit. Terwijl jij het als een feit opschrijft.

Verder zeg je dat een forum met beetje niveau dat heeft. Kun je dat onderbouwen? Hoezo heeft een forum met een beetje niveau die optie? En kom gelieve niet weer aan met "ja maar dat forum heeft het ook" want dat is weer beroep op de autoriteit.

Verder zou je je ook kunnen afvragen wat de definitie is van "een forum met niveau".

• Over dit wat jij nu steeds doet in dit en andere topic's Qouten en er een hoop rommel onder zetten die niets met het hoofdtopic te maken hebben. Daarvoor is het knopje handig topic sluiten.

• misschien offtopic maarja:
    kurt
    Uiteindelijk wil je dus zeggen dat je alleen maar ontopic reacties wilt hebben?

Zoja:

Zouden we dan niet daar overnadenken dan sluiten van topics (privelege voor leden)?

Ik dacht meer aan leden 'ranken' en dan alleen het recht geven aan leden die ?? rank heeft om te reageren of iets in die richting.

Ik heb geen idee hoe ik dat dan wil doen :P
    maar denk erover na.
    [offtopic]
    Altijd de kern van het probleem aanpakken! :P
    @brokentrack dat probeer je toch uiteindelijk ook te zeggen?[/offtopic]

• Kurt, ik wil je graag wijzen op het punt dat jouw en mijn discussie over je topic volledig buiten dit topic staat. Reden waarom ik je topic niet open zet is omdat je dingen stuurt wat ik dus geen bewijs vind.

Tevens heb je mensen zitten pben met teksten wat mijn rare gedachtes geef.

Verder ga ik hier niet op in.

Wil je dan ook vragen deze discussies hier niet verder uit te voeren maar via een persoonlijk bericht.

Alvast bedankt.

vanaf nu ontopic.

• @Ismail,
    Ja, ik denk dat dat een stuk beter is. Ongeveer hetzelfde dus als Maffialords. Echter is er het probleem dat dan alsnog er misbruik van gemaakt kan worden. Bij maffialords hangt het dus af van een persoonlijk opinie van een crewlid. Ik vind zelf dat het daar niet vanaf moet hangen. Bij Ismail's idee, waar wou je die ranken op baseren?

[offtopic] kurt,
    Ik beperk hier mijn gesprek het de kern van het gesprek namelijk de mogelijk om een topic te sluiten. Het verschil is is dat ik dieper in ga op jouw redeneringen dan enig ander lid. Dat maakt het er niet meer offtopic op. Zoals nu kan ik zeggen. Hoezo is het rommel? Waarop basseer je dat. Echter is het ditmaal over iets offtopics.[/offtopic]

• @brokentrack
    dat is nog de vraag!?

Ik verwacht dat iemand mij kan aanvullen met een leuk plan :P
    Of bedenk iets anders dat offtopic voorkomt(kern van het probleem voorkomen)

kleine editje:
    @brokentrack
    van alles kan misbruik gemaakt worden:P
    [offtopic]
    Heel offtopic :P
    Blijf altijd bij de kern van iets en ga niet verdiepen in iets anders want dan doe je juist niet wat je wilt.
    Zoals ik altijd doe:
    als ik op wikipedia iets zoek klik ik altijd door op een link dat ik weer niet begrijp dan klik ik weer door op iets omdat het mij intereseert.
    Uiteindelijk weet ik niet meer wat ik doe en waarom op wikipedia (xD)[/offtopic]

• Citaat van MaffiaLords

@brokentrack Nee, na 4 maanden CP lid heb je toegang tot optie topic sluiten en wanneer je het misbruikt kan een CP moderator je optie weghalen.

Dat is een heel goed idee!
    De leden die al lang bestaan, verdienen dat wel maar Koen vertrouwt zelfs hun niet.

Toch raar dat je niet eens je eigen topic kan sluiten..
    En overal toestemming voor moet vragen 8-|
    Maarja we staan tegen een muur te praten.
    Ze zijn druk bezig met nieuwe versie(Maar niet heus):cheer:

• Ik zal er eens naar kijken, naar zo'n dergelijke optie.

Verder wil ik nog aanstippen dat sommige leden ons blijkbaar verwijten geen vertrouwen te hebben in (sommige) leden. Ik vraag me af wat jullie dan nog op deze website doen. Als we immers geen vertrouwen in jullie hadden gehad, hadden we jullie niet op CP toegelaten.

Daarnaast verwijten jullie ons van geen vertrouwen, maar krijg ik via diverse mensen ook tekenen van ongeloof rondom de ontwikkeling van CriminalsPoint. Vertrouwen bij jullie in ons is blijkbaar ook niet aanwezig. Of tenminste, zo doen jullie het voorkomen.

Ik denk dat sommige leden zijn blijven steken in 2010 wat CriminalsPoint betreft. In 2011 ben ik namelijk aan het roer gezet, en alles wat ik tot nu toe beloofd heb, is ook werkelijk gebeurd of aan het gebeuren. Ik zet mij in voor CriminalsPoint, om het allemaal nog beter te maken dan eerst, en wat krijg ik ervoor in de plaats? Eerst een aantal felicitaties, maar vervolgens begint het gezeik weer.

Goed, genoeg hierover. Dit topic gaat over het idee wel of niet een topic-sluit optie toe te voegen voor leden. Graag daar een discussie over. Als berichten vanaf dit bericht niet meer ontopic zijn, worden ze verwijderd en de auteurs kunnen eventueel sancties verwachten. Zeker als het gaat om ongegronde berichten.

Fijne week allen,

• Lodewijk misschien kan je zo naar mijn idee kijken, als leden iets doen wat jij niet leuk vind verban je ze van optie sluiten?

Dan moeten zij bij moderators aanvragen voor een :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!