@ Willem/Lodewijk op bijna alle fora kun je sluiten en dit zonder vraag aan crew, en als jullie zelf al zeggen da er misbruik van gemaakt wordt waarom neem je dan geen stappen en ban ze van je server zo hou je de kleuters die alleen maar komen zeiken uit je fora.
Had een topic voor verkoop layout er is daar veel ophef over ook staat het topic op slot door willem en hij vroeg me om bewijs da heb ik gisteren geleverd NA 1 dag nog steeds niest terug gekregen en topic sluiten door crew ik heb al paar keer gedaan maar nog nooit hebben ze topic gesloten, ik kan er alleen maar over zeggen dat de crew hier op cp (niet iedereen) ferm ondermaats is en het niet waardig is de naam crew te dragen. Ban wie ban moet hebben zo simpel is het al maak je 1000 regels en kom niet af in topic van deze dat nu nog oftopic gaat Ban dat is dikke bulshit zie dat meerdere keren staan hier, neem meteen stappen want anders komt er toch niets meer van hier.
Topic
http://www.criminalspoint.com/…/12813/Maffia-layout.html
Eerst laten jullie alles toe van leden die een topic verzieken, Na vraag van TS om leeg te maken komt er een vaag antwoord en dan kan het plots 1 dag erna wel om alles leeg te maken dan is het kalf al verdronken, Neem meteen stappen en niet 1 dag erna. Daarom is het super handig dat een lid zelf kan beslissen ik sluit me topic om het gezeur te vermijden.