Copyright schending

  • Beste cpers,


    Aangezien ik niet echt thuis ben ik de copyright rechten wil ik hier me vraag neer leggen.


    Ik heb op dit moment al een enige tijd een webhosting bedrijf, echter is er een ander nep bedrijf die mijn complete website had over gekopieerd en onder een andere naam aan het werken is.


    Nu krijg ik continu klachten van mensen die niet eens klant van me is dat ze een webhosting hebben besteld en nooit hebben ontvangen.


    Ik heb all verschillende mails verstuurd naar de site eigenaar, geprobeerd te bellen echter krijg ik dan een man aan de lijn die niks lijkt te weten.


    Nu heeft die uiteindelijk wel ze website veranderd en mijn bedrijfsgegevens verwijderd van de site, echter gebruikt die nog wel steeds mijn teksten en mijn logo op zijn facturen.


    Wie van jullie weet of dit valt onder copyright schending en waar valt het nog meer onder.


    alvast bedankt.


    Willem
    [offtopic]Tevens wil ik mensen vragen krijgen jullie rare e-mails binnen met mijn logo etc erop svp dit aan mijn te melden.[/offtopic]

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Aangifte, definitely. Alle bewijslasten die je hebt documenteren en in je aangifte opnemen. En ja, dit valt onder copyrightschending, en anders wel om smaad, door onder jouw naam te werken maar niets te leveren. Succes!

  • Citaat van Willem

    Ik heb al contact gehad met het webhosting bedrijf echter die kunnen enkel deze persoon verzoeken te stoppen, maar verder willen hun de site niet schorsen.


    Dan moet je aangiften doen en/of een getekende brief sturen naar het hosting bedrijf.


    en anders als het je echt iets doet een recht zaak beginnen.
    of advocaat inhuren. :x

  • Je hebt documenten van jezelf ontvangen? De gedupeerde ben jezelf, als het goed is, want jij hebt er last van. En ja, natuurlijk mag je dit gebruiken als bewijslast, alle communicatie is van belang :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!