heej,
weet iemand met welk programma ik het beste kan leren designen maar wel mooie designs kan maken?
ik heb geen ervaring maar wel veeeeeel ideeen.
pm aub.
bv photoshop kan ik niet want op zich moet je daar voor gestudeerd hebben :(.
pm meee :d
heej,
weet iemand met welk programma ik het beste kan leren designen maar wel mooie designs kan maken?
ik heb geen ervaring maar wel veeeeeel ideeen.
pm aub.
bv photoshop kan ik niet want op zich moet je daar voor gestudeerd hebben :(.
pm meee :d
TrueCrime
Hoezo, ik heb ook photoshop en ik heb niet gestudeerd:P?
Voor photoshop hoef je niet te studeren, alleen wat tuts volgen.
Photoshop is niet gratis!!!
Gimp is een gratis design programma.
Als je Photoshop wilt zul je ervoor moeten betalen(xD)
Paint.net ?
haha Truecrime ik ben niet de beste designer maar kan prima met photoshop werken en ik heb nog niet eens mijn tl diploma;)
njaa ivm die photoshop is wel begrijptbaar ze,
mja gimp is idd nice programma heft iemand dl link?
pm me plz
Mijn advies:
Test iets eerst door een download (torrent etc.).
Indien je het fijn vind en vaak gaat gebruiken koop je het gewoon ;).
Ik blijf bij adobe fireworks cs5
Misschien is het beter dat je toch op photoshop gaat leren, want hoe wil je de layout dan basen?
MaffiaLords, er zijn genoeg basers
Begin gewoon met een 30 dagen trial van Adobe Photoshop CS5 Extended. Als je het een fijn progamma vind kun je het downloaden via een torrent, als je echt veel geld gaat verdienen is het wel zo netjes om Photoshop te kopen
Je moet gewoon PS gebruiken man. Daar zullen de meeste 'klanten' ook om vragen. Ik kon hem vorig jaar via school voor 150 euro kopen heb ik toen gedaan. Ondanks ik hem al had gedownload via torrents.
Doe dat gewoon wanneer je op HBO of UV gaat studeren zal je hem veel goedkoper kunnen kopen.
gr,
Stan
Er is toch zo'n scholieren site waar je ook op o.a. Windows upgrades korting krijgt?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!