Computer leeg maken.

  • Ey,


    Ik heb een beetje erg veel ruimte op me pc in beslag, maar heb niet zoveel bestanden.


    Ik heb vast ooit dingen gedownload die ik niet meer gebruik en wil die dan verwijderen, maar hoe kan ik dit doen?

    Ik vind het niet in Programatoegang en instellingen
    En ook niet gewoon,


    weet iemand hoe je zoiets doet?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ccleaner is misschien wel een handige tool voor je. Weet alleen niet of je bedoeld met dat dingen gedownload dat je ze alleen geopend hebt of dat je ze ook hebt opgeslagen? Als je ze geopend hebt kan ccleaner ze wel weghalen ;)

  • CCleaner kan je downloaden via download.com
    Daarbij is defragmentatie handig om te doen, na het cleanen (Start -> Alle Programma's -> Bureau accessoires -> Systeem werkset -> Schijfdefragmentatie)


    Buiten dat, zorg dat je geen toolbars op de PC heb staan.
    Meeste Toolbars trek spyware aan, zoieso de toolbar van ask.com (Virus site, niet heen gaan)

  • Ik gebruik zelf tuneup utilities 2009.
    Dit is het antwoord om de performance van je pc op pijl te houden,
    De defragmentatie van windows zelf is echt waardeloos. hoe tuneup defragmenteert is gewoon beter ( vooral omdat daarna alle bestanden ineens sneller zijn ^^ ).
    Daarnaast controleert het, optimaliseert je ram en cpu verdeling en kan je zelfs startups en programma's verwijderen die niet in software of andere windows menu's staan.


    Echt een aanrader.
    ( is betaalde software, maar ja, er is altijd een gratis manier he )

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • 2 tips :
    - koop een grotere hardeschijf waar je een schone installatie van Xp / Vista op zet.
    installeer vervolgens de applicaties die je echt nodig hebt op de schijf.


    - Doe een schone installatie. (maak een backup)



    verder kun je software verwijderen via : start -> configuratiescherm -> software.



    hoop dat dit genoeg informatie is :D

  • Bij mij staat het altijd ergens in een mapje (de downloads) dus je kan misschien via zoeken, de bestanden verwijderen. Ik weet niet om hoe grote bestanden het gaat.

  • Ook handige tool is advanced systemCare.
    Als je even slim doet dan heb je een betaalde versie.


    Maar als je dat doet heb je toch een handige programma dit komt omdat er verschillende programma's via dit programma loopt.
    Waardoor je computer leger en sneller wordt.


    Ook kun je altijd hitman pro proberen.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

  • Hitman Pro raad ik totaal af.
    Dit programma installeert zoveel zooi op je pc en herhaalt alleen zichzelf ( waarom 5x achter mekaar spyware verwijderen ? ) en doet dit allemaal hoogst ongecontroleerd, de meeste IT'ers zullen dan ook nooit hitman pro adviseren aan je.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik wil niet veel zeggen maar ik heb er nooit problemen mee gehad.
    En ten tweede bij mij installeert die ook geen zooi hij doet het hier perfect en helpt enorm.

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!