Posts by LennartMasa

    Citaat van TerrorSheep

    Ja HP is ook nooit goed geweest met het designen. Heb hier een HP muis en toetsenbord, nooit gebruikt omdat het er niet uit ziet en nogal onhandig werkt maar het werkt en dat blijft het doen !

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.08.09 18:46:04:
    Asus K50IN ziet er echt super uit, die staat nu op m'n nummer 1 :)


    Ik had het er juist over dat HP wel kan designen op de laptops met sliertjes en bolletjes, maar dat je daar juist extra geld voor neerlegt. Je moet altijd kijken van binnen hoe het eruit ziet, het design is daarna pas van toepassing (vind ik) :p.

    Citaat van TerrorSheep

    HP is toch echt wel een van de beste hardwarefabrikanten die er zijn.


    Alienware is duur en biedt niet naar zijn prijs. De standaardmodellen kosten 1k ja maar als je daar nog toevoegingen bij neemt die echt wel nodig zijn ben je al rap aan de 3k.


    Mee eens met beide punten, want HP maakt wel geweldige laptops. Het enigste nadeel is wel dat je bij HP wel betaald om het design. Is de laptop gewoon mat, en verder niet echt opgepimpt met leuke bolletjes en sliertjes, betaal je niet zoveel, maar anders betaal je gewoon weer 200 euro meer. Dus het is maar net waar je voor gaat :cheer:.

    Als je hem koopt, er zit wel veel standaard troep op, die kan je er zo afmieteren, maar je bent er wel eventjes mee bezig ;). Maargoed, dat heb je bij elke laptop, die sluiten maar contracten met virusscanners etc etc etc.


    Nog succes met je zoektocht! (En let wel op, hij is in 3 uitvoeringen met 3 verschillende processors! Ik zou voor de Core 2 Duo gaan!)

    Ik heb sinds kort een Asus K50IN extra op m'n bureautje staan. TOP laptop! Ik neem hem wel is mee ergens naartoe, en programmeren werkt dan gewoon net als op mijn normale vaste PC, ik heb er in ieder geval geen last van 8-|.


    Games werken ook super, ik download er nogal veel, en de Battlefield serie, en de Need for Speed werken vlekkeloos op Medium. No problemo ;).


    Hij was uit m'n hoofd iets rond de 650 euro, in ieder geval lager dan je budget, met 4 GB ram, nette Core 2 Duo processor, en een nVidia grafische kaart (nieuwe serie, G102M uit m'n hoofd) met 512 MB. Je zou het alleen wel moeten doen met een 320 GB harde schijf ;)!


    Nog suc7 naar je zoektocht!



    http://lk.asus.com/products.as…88&model=2970&modelmenu=1

    Als je een beetje slim bent, zie je dat er in de SQL inderdaad een fout zit aangezien de tabel "scooters" geen values bevat, maar dat wel wordt aangegeven. Dit kan je toch makkelijk zelf oplossen in kladblok door gewoon even naar die tabel te kijken, en te kijken wat er mis is 8-). Vertoon zelf ook wat inzet, en leer ook eens zelf ernaar te kijken ;).


    Cheers! :cheer:

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.07.09 00:26:27:
    Tip voor larsisgoed9: Maak een soort update versie, zodat je niet elke keer alle URL's, connections, en andere dingen die je wilt aanpassen, opnieuw hoeft te doen in alle files, maar alleen in de files die ge-edit zijn. Scheelt altijd hoop werk 8-|.

    Ik kan zelf best goed scripten, maar ik zie dit forum eerder zelf als een hulpmiddel.
    Voordat ik m'n tijd verdoe aan het fixen van de bugs in banditi, kijk ik hier even rond of vraag het eerst. Meestal scheelt dat werk + tijd.


    Als er nog bugs zijn die niet opgelost zijn door iemand anders, kijk ik er graag zelf naar, en deel die dan met andere zodat die ook wat minder hebben.


    Verder zou ik tegen alle beginners (en dat is niet beledigend bedoeld), neem is een PHP tutorial erbij, probeer met een simpel script (dus niet gelijk een criminal of ander spel) te werken en er nieuwe dingen in te bouwen. En vraag gewoon hulp op een PHP forum als je er niet uit komt :cheer:.



    (En nog even ter duidelijkheid. Een criminal doe je niet om klakkeloos geld te verdienen! Gelukkig kunnen sommige hier de fun er van inzien :), om het maken van zo'n game ;).)

    Was ook een domme vraag. Ik kon zelf ook wel raden dat het in de database is, en na een kijkje te nemen maar roekeloos hier iets neergezet. Dom dom dom :slotje:.

    In phpMyAdmin werkt het ook niet, dan krijg je het volgende:
    0 rij(en) bijgewerkt.
    Warning: #1264 Out of range value adjusted for column 'power' at row 1

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.06.09 19:19:31:
    Wacht, heb het al gevonden :O, excusses :sst:.

    Hallo,


    Als ik iets verander naar 999999999999 in het admin.php stukje. Wordt er 2147483647 van gemaakt.


    Het kan niet hoger, met niets.


    Hoe kan dit, en heeft iemand de oplossing :hmm:?


    Greetz,
    LennartMasa

    Al had je geen ruzie met me, ik zag inderdaad dat je van het forum was verbannen. Goed van je dat je jouw excuses aanbied. Een pluim voor jezelf ;)!

    Dit heb ik dus in left_column gedaan aangezien die achter loopt. Maar ik zie zelf geen verschil? Er zit nog altijd ruimte in.

    Dan is het nog niet geheel opgelost. De linker tabel is alsnog kleiner, waardoor er meestal nog een opening blijft.


    Neem een voorbeeld aan de crime van Dein: www.crimepatrol.be, en ga naar Misdaden.

    En waar dan, ik vind het wel onduidelijk zonder zoekfunctie, zit altijd te kijken, maar kan het nooit vinden :|. Misschien een tipje Dein ;)!

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.06.09 17:32:22:
    Dein, op Crimepatrol.be heb jij precies hetzelfde, kijk maar is naar de misdaden etc. ;).

    Geprobeerd, maar dan krijg je nog niet de ronde hoeken. Blijven altijd met harde hoeken in plaats van ronde hoeken :hmm:. In de css doen?

    Hallo,


    Mijn layout is niet helemaal compleet. De layout stopt bij de hoogte van de linkse kolom, terwijl de Banditi layout stopt met een ronding aan de onderkant.


    Vele Banditi sources hebben dit ook, wordt dit gewoon aangepast in de CSS, of gaat dit in de PHP-files?


    Mvg,
    LennartMasa

    Citaat

    Knap dat je de serial gevonden hebt, Lennart.
    Maikel, over dat ze niet eens online mogen staan wil ik nog niks zeggen, maar ze decompileren is natuurlijk alweer een stapje hoger. Zorg dat je niet gepakt wordt ;)


    Zo moeilijk was het vinden niet (want ik heb geen serial nodig gehad). Een vriend van mij heeft een webdesign bedrijf, en doet veel met flash. Daar is Sothink SWF Decompiler natuurlijk wel handig, wil je een FLA'tje gedeleted hebben. Hij heeft ze voor mij gedecompiled.


    Citaat

    Het lettertype is Pricedown ;).



    Dankje, maar ik heb de lettertype's nodig voor de FLA files, hij zoekt namelijk naar Verdana 11 px etc, maar die bestaan gewoon :S?