Misschien was het iemand al op gevallen maar op mobiel is ' /' dus met /

CP Mobile
-
-
-
Wat mij betreft is het mobile.
omdat criminalspoint ook engels is. -
Ga je nu ruzie maken om een naam? Er zijn ergere zaken aan de hand hier op CP. Ja Koen, er zijn ergere dingen.
-
Ben ik met je eens zet me beweeg reden alleen neer waarom ik het cpmobile heb genoemt
-
Naam doet er niet toe, maar waarom krijg ik op mijn telefoon /' ipv '?
-
Omdat ik even niks te doen had heb ik even een App gemaakt, voor Symbian. Deze geeft alleen de laatste topics weer, je kunt er dus niet op reageren (volgens mij).
Hij gebruikt de RSS feeds van CriminalsPoint, dus de app is altijd up to date. Tevens heb ik de kleuren van CriminalsPoint gebruikt ;).Hij is nu door het keuringsprocess van de Ovi store aan het gaan, als de download beschikbaar word geef ik de URL en kun je die op je mobiel met Nokia's Symbian als OS gebruiken.
Een Android / iPod/Phone app wil ik ook nog wel naar kijken als ik tijd heb.
-
@Lars, vergeet je de windows mobile app niet
Robin
-
@Lars, voor een iOS app heb je een Appletje nodig. En je gaat je tijd verdoen. Kost $100,- om hem in de AppStore te krijgen.
-
Stomme apple, 100$ vind ik net te veel om jaarlijks te betalen voor een app.
Vooral omdat app niet veel extra bijdraagt.
Als jullie aparte rss willen per categorie, kan dit geregeld worden, just pm me :cheer: -
http://store.ovi.com/content/107052
Alsjeblieft, de Symbian app van CP is nu te download voor alle Symbian mobielen op de Ovi store
Ik heb hem zelf ook al in gebruik en het werkt perfect als je even snel iets wil opzoeken.Veel succes ermee
(misschien url in ts post zetten?) -
Apple, ik kan daar wel voor zorgen. Ik regel wel iets ;).
-
Zo ben cp mobile nu Fr. Met me splinternieuwe iPhone aan t bekijke
Ziet er zeer mooi uit alleen moge de links bij actieve topics miss wat verder uitelkaar werkt waarschijnlijk net Ff wat lekkerder -
Heey Tieske!
Lang niet gezien :cheer:. -
Hoi lars, mooi gemaakt. Wat is symbian eigenlijk :$
-
-
in deze versie zit nog geen prive berichten.
maaruh staat wel op de todolist -
Mobiel is down...?
-
-
hmm ik deed toch echt m.criminalspoint.nl...raar
-
Prop de header van de 'echte' website ook in de mobiele versie.
Maar wel zo dat het bij alle mobiele versies er goed uit ziet.
Want dat zwarte tekst logo is foei lelijk.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!