Wisseling van de wacht

  • Lodewijk


    Er zijn wel degelijk beloftes geweest naar leden toe. Heel veel mensen hebben uren in de nieuwe layout voor CP contest gestoken en die laat je gewoon in de steek. Topic word gewoon niks meer in gezegd en bloed dood.


    Als we dan bijna klaar zijn volgens de geruchten dan stapt er iemand op. En als het jou weer niet lukt dan ga jij weer weg.


    En zeg nou niet dat het niet waar is want deze conclusies zijn getrokken op verleden behaalde resultaten (hehe) van CP. Altijd worden er grote woorden gesproken maar als puntje bij paaltje komt zijn er alleen maar kleine updates en van die mooie verhalen komt niks terecht.


    Sorry maar dit is zo typisch en je ik word er een beetje moe van.

  • @stan: niets van wat je zegt zal ik tegen spreken. Ik was er zelf namelijk ook bij toen het gebeurde. Wat ik zeg is dat er vanaf nu geen beloftes meer zijn die ik zou moeten inwilligen; behalve dat ik CP vooruit zal helpen, op welke manier dan ook. Je hebt mij nog niets horen zeggen over een versie 5, en dat zal ik ook niet doen als ik zelf nog onvoldoende vertrouwen heb in het succes van zoiets dergelijks. Dat is een van de andere dingen die onder mijn bewind zullen veranderen: correcte communicatie. Dat is een flinke taak, maar die neem ik graag op me.


    Er zijn inderdaad beloftes geweest, maar niet vanuit mij. Ik neem deze beloftes van mijn voorgangers niet over, ik maak op mijn tijd wel mijn eigen beloftes.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!