• Login
  • Register
  • Zoek
This Thread
  • Everywhere
  • This Thread
  • This Forum
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Forum
  3. Scripting & programmeren
  4. (X)HTML + XML + CSS

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Lijno 19 juni 2026 om 15:06
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

inloggen

  • diamondboy
  • 18 februari 2011 om 22:38
  • diamondboy
    hoi
    Berichten
    236
    • 18 februari 2011 om 22:38
    • #1

    simpel vraagje ik wil de twee velden waar je kan inloggen (inloggen) (wachtwoord) op gelijke lengte en hoogte enzo komen te staan, gwn gelijk aan elkaar want naam is altijd korter nu. wat is de beste manier daarvoor?

    http://www.voetbalkompas.nl/ (completed)


    php: 25%
    xhtml: 90%
    css: 75%
    mysql: 10%
    design: lop - 100%

    Webdesigner/builder

  • Webbasing
    Intermediate
    Berichten
    311
    • 18 februari 2011 om 22:39
    • #2

    Heb je ooit al eens gehoord van een website zoals Google?? Daar zijn echt de meeste simpele vragen te vinden!(zo ook die van jou!)

    Basing voor een betaalbare prijs

  • Robin
    Master
    Berichten
    2.264
    • 18 februari 2011 om 22:44
    • #3
    PHP
    <table border="none">
    <tr><td>Naam:</td><td><input type="text" name="gebruikersnaam" /></td></tr>
    <tr><td>Wachtwoord:</td><td><input type="password" name="wachtwoord" /></td></tr>
    </table>


    Hiermee zou het moeten lukken, let wel ff op dat je de juiste name mee geeft. (Hier heb ik gewoon gebruik gemaakt van de table functie in html)

  • ismail123
    Advanced programmer.
    Ontvangen Reacties
    20
    Berichten
    678
    • 18 februari 2011 om 23:06
    • #4
    PHP
    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
    "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
    <html>
    <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
    <title>Inloggen</title>
    </head>
    <body>
    <form name="form1" method="post" action="login.html">
      <table border="0">
          <tr><td>Gebruikersnaam:</td>
          <td><input name="gebruikersnaam" type="text" id="gebruikersnaam" size="35" ></td>
    	</tr><tr>
          <td>Wachtwoord:</td>
          <td><input name="wachtwoord" type="password" id="wachtwoord" size="35"></td> </tr>
    
    
          <td colspan="2"><input name="poging" id="poging" type="hidden" value="1"><input type="submit" name="Submit" value="Inloggen"></td>
     </table>
      </form>
    </body>
    </html>
    Toon Meer


    Niet echt overzichtelijk maar je krijgt dezelfde grootte
    Met "size" zet je de grootte van het invul hokje
    Dus als je bij gebruikersnaam en wachtwoord dezelfde "size"(=grootte) doet heb je dezelfde grootte
    Dus wil je de invoervelden op dezelfde lengte zet dan de attribute "size" erbij met een vaste lengte
    [offtopic]
    Met "maxlength" geef je alleen aan hoeveel letters je maximaal mag intypen
    Bijvoorbeeld

    PHP
    <input name="wachtwoord" type="password" id="wachtwoord" size="35" maxlength="20">


    Dan kan ik maar 20 letterstypen[/offtopic]
    Voor verdere uitleg/vragen mag je me gerust pm'en:cheer:

    Met vriendelijke groet,
    Ismail
    enthousiaste game developer

  • diamondboy
    hoi
    Berichten
    236
    • 18 februari 2011 om 23:56
    • #5

    bedankt voor de hulp, probleem opgelost en bedankt voor het meedenken;) :slotje:

    http://www.voetbalkompas.nl/ (completed)


    php: 25%
    xhtml: 90%
    css: 75%
    mysql: 10%
    design: lop - 100%

    Webdesigner/builder

  • Thisguyisgone
    Elite members
    Ontvangen Reacties
    197
    Berichten
    7.880
    • 18 februari 2011 om 23:58
    • #6

    Waarom tabellen en geen divs ?

  • diamondboy
    hoi
    Berichten
    236
    • 18 februari 2011 om 23:59
    • #7

    ik vind het met tabellen toch wat meer overzichtelijk;)

    http://www.voetbalkompas.nl/ (completed)


    php: 25%
    xhtml: 90%
    css: 75%
    mysql: 10%
    design: lop - 100%

    Webdesigner/builder

  • Thisguyisgone
    Elite members
    Ontvangen Reacties
    197
    Berichten
    7.880
    • 19 februari 2011 om 00:00
    • #8

    Tabellen laden trager dan divs. Tevens kan je met divs juist meer dan met tabellen.

  • diamondboy
    hoi
    Berichten
    236
    • 19 februari 2011 om 00:06
    • #9

    hmm oke ik zal er eens naar kijken;) gebruik verder nergens tabellen voor alleen dives

    http://www.voetbalkompas.nl/ (completed)


    php: 25%
    xhtml: 90%
    css: 75%
    mysql: 10%
    design: lop - 100%

    Webdesigner/builder

  • ismail123
    Advanced programmer.
    Ontvangen Reacties
    20
    Berichten
    678
    • 19 februari 2011 om 00:13
    • #10

    Ik help diamondboy wel verder via pm dus mag wel :slotje: op

    Met vriendelijke groet,
    Ismail
    enthousiaste game developer

  • Thisguyisgone
    Elite members
    Ontvangen Reacties
    197
    Berichten
    7.880
    • 19 februari 2011 om 10:33
    • #11

    Het is handiger als je het met de rest deelt uw eindresultaat.

  • Lancer
    Regelnasi
    Berichten
    1.043
    • 19 februari 2011 om 10:59
    • #12

    [offtopic]Mee eens met maviose, hoe meer informatie gedeeld word, hoe beter voor de community[/offtopic]

    Buiten dat, soms heb je tabellen nodig, dan is een div toch weer een wat onhandig, of zit ik daar nu fout ;)?

  • diamondboy
    hoi
    Berichten
    236
    • 19 februari 2011 om 12:49
    • #13

    ik houd jullie op de hoogte, ben nu een tut aan het volgen;)
    Edit:

    http://www.voetbalkompas.nl/ (completed)


    php: 25%
    xhtml: 90%
    css: 75%
    mysql: 10%
    design: lop - 100%

    Webdesigner/builder

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!

Maak een account aan Login

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37

Gebruikers die dit topic bekijken

  • 2 Gasten
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design