• Goed,

Ik heb maar een e-mailtje gestuurd naar GetHost en naar hun:

Vervolgens krijg ik om 01:20 dit terug:

Waarin mij duidelijk word dat de source die ik ooit heb gemaakt een rip van hun is...
    En dat hun zeggen dat de OSBanditi 1.6 versie hier online dat ik die van HUN heb geript.
    Dit is dus wel de slechtste smoes ooit.

Zo iemand even kunnen kijken of hun een licensie hebben gekocht?
    En even kunnen kijken of er veel dingen nog in zitten die ik ooit heb gemaakt (outgame layout zie ik zo al) maar ook bijv. de misdaad opties en de captcha ofzo?

Alvast bedankt!

• Het mag duidelijk zijn, dat de hoster in deze ook niet echt meewerkt.

De vraag is dan ook, in hoevere je dit wilt laten gaan, wil je echt de kosten gaan maken om er een juridische zaak van te gaan maken.

En hoe kom je er achter of er dingen van jouw in zitten, koop hem gewoon, en check de source, en wil je het echt ver laten komen, moet je, je actie's evt. opnemen met een cam of screenshots maken.
    Vervolgens naar een jurist stappen om te kijken of het haalbaar is om er een zaak van te maken.

mijn advies zou zijn, gewoon laten voor wat het is, een nieuwe versie gewoon coderen.

just my 2 cents

Cu6

• MoBSter,
    Ik heb OTG al gecontacteerd :)
    Als die zien dat er een illegale source van hun spel te koop word aangeboden maken hun er wel een rechtzaak van ;)
    Scheelt mij weer geld.

Tevens, ik heb hun nog iets teruggestuurd:

Kreeg ik terug:

Citaat

geachte,

aangezien uw woordgebruik zal ik wel de eerste stap zetten. u hoort nog wel van mij!

Moet ik dit serieus nemen?
    Want mijn gegevens staan toch lekker niet online ;)
    Want woon bij m'n moeder met een andere achternaam, dus succes!!

Of zal ik gewoon osbanditi.nl claimen :)
    Zit ik hem toch nog dwars ;)

• Denk dat hij er niks al zal doen, gezien het een vrij duren actie voor hem wordt, om een juridische zaak te gaan maken, gezien hij in BE woont en jij in NL (neem ik even aan dat het zo is)..
    2 verschillende landen met ieder zijn eigen rechtssysteem...

• Citaat

OSBanditi

Geachte klanten, Door enkele klachten van onze hostingbedrijf moeten we helaas onze verkoop van OSBanditi stopzetten. Ik en Muertet doen er alles aan om deze binnen enkele weken terug te kunnen starten. Indien u vragen heeft kan u altijd mailen naar Knipped by Willem Klachten mag je ook daarheen sturen. We wensen je nog een goed 2011 toe. Het OSBanditi Team

Bron: http://get.osbanditi.be/

Het gaat al goed Lars.:D

• Mensen die opensource verkopen, hoe laag kan je zinken...
    Dat is hetzelfde als s'ochtends de bus instappen, het stapeltje spits kranten op je schoot leggen en dat mensen voor een euro muntje er een mogen pakken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!