Een api login verwerken in banditi script

  • Beste cpers,


    Ik heb me een tijd geleden aangemeld voor de api login van Gamecoll enkel lukt het mijn niet omdeze in mijn loginscript te verwerken nu is mijn vraag wie me er mee wil helpen.



    Alvast bedankt
    Zie hier onder de scripts


    Login.php


    apilogin

  • @ rens dat heb ik all 4 keer gedaan enkel nooit een reactie van jullie terug

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.09 14:24:43:
    Nou kijk ik probeer enige tijd all de apilogin te verwerken in me login.php hierover heb ik toendertijd all hulp gevraagd via de helpdesk enkel kreeg ik nooit andwoordt terug.


    ik heb ze nu gescheiden staan maar wil hem gewoon koppelen aan me loginveld waar je op de indes moet inloggen maar dat lukt dus niet want dan krijg ik een parse error


    nu heb ik hem gescheiden staan


    maar krijg ik dit Je bent succesvol ingelogd op je GameColl account,
    maar de in-te-loggen site heeft niet correct geantwoord:


    mocht u het willen bekijken kan dat op
    hier(klik hier)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.06.09 14:26:48:
    Heb hem nu in me index aangepast naar login3.php maar hij linkt niet verder naar de ingame

  • "de in-te-loggen site heeft niet correct geantwoord"
    Dit wil zeggen dat je ergens iets output, wat niet geoutput moet worden. In dit geval output je het volgende: </p>
    Dit moet niet, je moet gewoon een 1 of "okclose" teruggeven als het inloggen geslaagd is op je site.


    Verder linken naar ingame doe je toch gewoon met

    PHP
    header("location:index.php");


    Verder heb ik de laatste 2 weken geen enkele api vraag ontvangen in de helpdesk.

  • Ok, dan zal ik vanavond proberen je helpdesk ticket te beantwoorden - afhankelijk van hoe laat ik hier van mijn werk klaar ben.


    PHP
    header("Location: inlogger.php?x={$_POST['login']}&pass={$_POST['pass']}");


    => NIET zo doen!!!
    Je slaagt het wachtwoord zo mee op in de acces logs van je webserver (apache)!



    Ps: voor ons betaalsysteem moet je niet langer je login koppelen, moest je enkel interesse hebben in dit laatste.

  • Koen doe maar rustig aan ik wacht all zolang dat die paar dagen langer niet uitmaken je heb het all druk genoeg neem ik aan.


    Wat bedoel je eigenlijk met voor ons betaalsysteem moet je niet langer je login koppelen moest je enkel intresse hebben in dit laatste.


    Zou grg meer informatie willen hebben indien dit mogelijk is.


    Topic kan indien u denk dat we het verder kunnen oplossen via de helpdesk een mooi glimmend slotje op.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!