Nieuw mobiel

• Heey,

Mijn oude mobiel is helaas bijna overleden.
    Accu doet het zonder muziek nog net 1 dag (Sony Ericsson W810I).

Ik mag van m'n moeder wss een abonnement.
    Normaal gesproken gebruik ik +/- 10€ per maand. (prepaid)

Ik heb het volgende toestel uitgezocht:
    Sony Ericsson Xperia X10 Black

Nou keek ik dus even voor abo's, en deze kwam er wat mij betreft wel goed uit:

http://gsm.t-mobile.nl/tmobile…exp10zbl.html?ab_agid=102

En dan idd met Relax 130 en Internet 6,95.
    Contractduur: 1 jaar.
    Internet:
    Down: 1Mb p/s
    Up: 384Kb p/s

KPN bood hem véél duurder aan voor een tweejarig contract en daar heb ik niet veel zin in.
    Als ik het mobieltje namelijk zat ben dan zit ik er toch nog 2 jaar aan vast.

Ik had 7 vragen:
    1) Wat gebeurd er als je met abo een 0900 nummer belt, komen de extra kosten dan op je rekening?
    2) Kan je met dit abo ver boven je bundel komen (wss niet met mijn doen) en wat als je een jongeren rekening heb en dus niet rood mag staan?
    3) Is dit een goede telefoon? (s.v.p. geen andere opnoemen ;))
    4) Zou jij hem nemen waarom wel/niet
    5) Kan ik mijn prepaid nummer (nu ook bij t-mobile) behouden of krijg je een nieuw nummer?

6) Heb je hier ook "bandwidth"? Want ik las bij Hi.nl dat je daar bij dit toestel maar 1GB bandwidth krijgt... Als je dus een aantal sites bezoekt dan is het zo weg :)
    7) Weet jij nog een andere provider waar ze deze telefoon voor ongeveer die belbundel en internetbundel verkopen? (en dezelfde periode uiteraard)

Alvast bedankt voor 't beantwoorden ;)

• 1) Dit is inderdaad zo, hier had ik ook last van. Belde een paar keer 0900 nummers. 12 euro er over heen.

6) Het valt best mee, ik heb 300 MB bandwidth. Maar het is nog redelijk veel. Ik kijk zo'n 10 - 30 paginas per dag op me mobiel. En dat red ik makkelijk.

• 1) Gaat van je beltegoed af, als je erover heen zit dan zijn de kosten wel voor je eigen rekening natuurlijk.
    2) Hangt er van af hoeveel je belt, gewoon in de gaten houden wat je beltegoed is (is een speciaal nummer voor)
    3) Ziet er wel leuk uit maar heb er geen ervaring mee..
    4) Ik persoonlijk niet, ga namelijk voor een iPhone als mijn abonnement is afgelopen, veel leuke apps enz
    5) Is dacht ik wel mogelijk maar dat zul je even moeten navragen bij T-Mobile zelf. ;)
    6) Onbeperkt mag geloof ik niet meer aangezien er in het geheel te veel werd verbruikt dus er zal wel een bandwith zijn, zul je ook even moeten navragen aangezien er niets op de site staat als ik internet aan klik. Maargoed een mobiel is ook niet bedoeld om als PC te gebruiken dus ik denk dat je het daarmee wel red.
    7) Heb niet zo veel tijd nu dus je zou zelf even moeten kijken op het internet.

• Ik zou geen experia halen WAT EEN KUT MOBIEL!

1 week na dat ik hem had gehaald lag die in de prullenbak irritante touchscreen hij valt steeds uit in discotheeks, bars, en frituren.

af en toe word die helemaal opnieuw gereset zonder dat je wat gedaan hebt,
    nog 3 vrienden van mij hadden hem nu hebben we allemaal een blackberry en die is het fijnst!

• Ik heb net een ZTE blade gekocht, ook wel gekend onder de naam Orange San Fransisco.
    Prijs: ? 120 en een geweldige smartphone.
    De goedkoopste in heel de range en echt met de beste opties die je je maar kan inbeelden. Staat nu bij mij Android 2.2 op.
    Persoonlijk adviseer ik deze telefoon sterk iedereen aan, zeker omwille van zijn lage prijs en hoge return.

• Citaat van K.Rens

Ik heb net een ZTE blade gekocht, ook wel gekend onder de naam Orange San Fransisco.
    Prijs: ? 120 en een geweldige smartphone.
    De goedkoopste in heel de range en echt met de beste opties die je je maar kan inbeelden. Staat nu bij mij Android 2.2 op.
    Persoonlijk adviseer ik deze telefoon sterk iedereen aan, zeker omwille van zijn lage prijs en hoge return.

Ziet er idd goed uit:)
    Ga in mei kijken voor een nieuwe mobiele telefoon

• Weten jullie ook een abo waarbij je niet over je belbundel kan?
    Vind ik namelijk zelf wat fijner omdat als iemand je mobiel jat op school of discotheek ofzo en hij staat niet "uitgelogd" dan kan hij zo allemaal 0900 nummers bellen en dan krijg je de rekening van honderden euro's...

• L.Groot Er is geen enkel abonnement dat als je je maximum limiet bereikt dat het dan stopt.

Net als Hollands nieuwe zeggen dat nooit meer over je bel bundel heen nou ik heb ze nu en de 1e maand gewoon over me bel bundel heen (XD)

Wat ik je aanraad is om een KPN of Hi abonnement nemen je kan online kijken of je op 50/75/100 zit van je abonnement echter ook daar die 09XX nummers worden niet in uit je belbundel gehaald.

Echter als je zakelijke aansluiting van Yes bijvoorbeeld heb die heeft dat weer wel.

Echter als particulier kan je daar niet heen.

• Ik heb nu een Samsung Galaxy Apollo i5801, ook Android zoals K.Rens, voor ?200 heb je hem al en ik ben er ook zeer tevreden over.
    Enkel over de batterij, die het ongeveer 1,5 dag uithoudt (met semi-intensief gebruik), ben ik iets minder tevreden.

• Ik ga zelf binnenkort de Galaxy S kopen, is mooi ding wel even wennen maarja je wil geen samsung.

Dan zal ik zelf voor htc gaan of iphone gaan. Wel duurdere telefoon maar zijn wel goed in omgang.

• Citaat van L.Groot

Ok, en weten jullie een goedkopere provider dan T-mobile?
    Liefst 1 jaar abonnement.

Of weet je een beter toestel (Geen Samsung of LG en met ong. dezelfde functies als de Sony iig touchscreen 4 inch en Android of Windows Mobile)

lars de htc desire hd is wel nice of de htc trophy 7

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!