een compleet nieuwe header zou ook niet mis zijn denk..

CP 4.4
-
-
-
-
Dit staat ook (nog) niet goed...
privébericht
Dus de e met streepie, wil nie
-
Citaat van Jbouwen
dat zijn geen nieuwe headers.. dat zijn de huidige headers met een kleine verandering.. Ik heb het over iets NIEUWS niet over iets wat al jaren hier op de site staat:P -
Het zoekvak wat daar gepost werd zou wel mooi zijn deze die er nu staat ziet er namelijk verschrikkelijk uit.
-
Ik had al header gestuurd met 4.4 erin, maarja staat er nog niet op zie ik net.
-
Tx Gerben, nieuwe header staat erop :cheer:
Update: betere crew communicatie, nu krijgen crewleden meer crew topic's te zien en een directe link naar de crew fora.
-
Graag gedaan, was een kleine moeite om te maken. Denk wel dat het tijd word voor een nieuwe header. Zal wel even kijken wat ik kan maken.
-
Mischien met de nieuwe header als tekst weergeven in het plaatje, dus de versie nummer ( en eventuele andere slogans ) niet in het plaatje zelf verwerken, maar erbovenop laten zien.
-
Weet iemand toevallig welk lettertype de header is, die Criminalspoint?
-
Zal even zoeken.
-
@ JGDonleach bedankt voor je compliment.
Mooie updates, echter die update van email verzenden als er een PB binnenkomt heb ik uitgeschakeld.
-
Optie moet eigenlijk standaard uit staan aangezien het beetje overbodig is dat oude leden bijv die nooit meer kijken opeens mail krijgt van de site.
-
Dan is het juist goed, want anders zouden ze nooit hun pb kunnen zien?
Nu vragen we ze automatisch om toch nog eens te komen kijken? -
Welkom terug, Willy!
K.Rens
Hmm... ruikt naar spam.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.01.11 13:20:24:Citaat van K.RensUpdate: betere crew communicatie, nu krijgen crewleden meer crew topic\'s te zien en een directe link naar de crew fora.
Waarom zet je dat in een reactie op een openbaar onderwerp? -
@krens idd best wel spam ze krijgen ongevraagd een mail van cp.
-
LOL.
Ze willen gewoon iedereen laten weten wat er aan de site veranderd.
-
-
Hoe bedoel je ongevraagd?
-
Je kan het toch afzetten? Dus...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!