Is dit een must have? of is deze layout juist helemaal niet uniek en zie je hem heel veel? laat het me aub weten
Ingame
http://i51.tinypic.com/14wvmdx.jpg
Is dit een must have? of is deze layout juist helemaal niet uniek en zie je hem heel veel? laat het me aub weten
Ingame
http://i51.tinypic.com/14wvmdx.jpg
Nooit gezien.
Hij is al 4x ofzo in de verkoop geweest op TBForum / SiteDeals.
Maar het is zeker een mooie lay-out.
Hoezo dat, heb jij hem laatst aangeschaft dan?
Deze is denk ik max 25 waard.
Het is zowiezo een mooie layout.
Deze is denk wel rond de 100 euro waard.
met welke source ga je dit gebruiken?
Als je een budget hebt kun je altijd door mij wat laten scripten
Is wel mooi maar geeft toch een soort van standaard indruk.
JEZUS mensen stop!
25 euro? 100 euro? hij vraagt toch niet wat jullie maximaal een keer gekregen hebben voor een layout?
Als je deze layout door mij zou laten maken, zou je voor de ingame + outgame al gauw 250 euro kwijt zijn.
Als je hem laat slicen (op een goede manier) is de layout ong 300 euro waard. Je moet alleen een 'gek' vinden die hem zou willen kopen, en vaak is dit het moeilijkste in het verkoopproces.
- Cas van Dongen
Citaat van Cas
Als je deze layout door mij zou laten maken, zou je voor de ingame + outgame al gauw 250 euro kwijt zijn.
Als je hem laat slicen (op een goede manier) is de layout ong 300 euro waard. Je moet alleen een 'gek' vinden die hem zou willen kopen, en vaak is dit het moeilijkste in het verkoopproces.
- Cas van Dongen
Nu nog effe iemand vinden die ? 300 ,- uit gaat geven aan lucht
mensen denken tegenwoordig dat alles goedkoop is maar de layout die omschreven word die is zeker wel ? 200,- waard excl xhtml.
Citaat van CasToon MeerJEZUS mensen stop!
25 euro? 100 euro? hij vraagt toch niet wat jullie maximaal een keer gekregen hebben voor een layout?
- Cas van Dongen
ik val nog net niet van me stoel :p maar het scheelde niet veel xD
Cas plz doe niet alsof je meer bent als de rest. Je hebt nog nooit een layout voor 300 euro verkocht + als je echt een goede designer was had je je site (nieuws24.nl) ook zelf gedesigned. Misschien moet je even in je rechten kijken volgens mij moet in de footer van whoo themes ook een backlink naar whoo site staan!
maurice sorry ik vind dit gewoon standaard maffia. Niet uniek als je echt iets unieks wil qua maffia moet je richting de layout van gangster.nl kijken. Of je moet je gaan richten op een heel ander genre. Er zijn namelijk heel veel dit soort indelingen bij maffia.
Hij is miss wel zoveel waard maar hij is ook al zoveel verkocht Daarmee rekening houdend is hij ong. 50 euro waard.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!