Posts by maurice1989

    Ik zoek het volgende...


    *Mooie werkende schandpaal, want wat hier op cp staat is echt bagger... (sorry voor de persoon die het er op gezet heb hoor...)



    Ik hoop dat iemand mijn kan helpen me budget voor dit? +- 5 euro ik weet het is niet veel... hoop dat er wat leuks en moois uit komt :)


    Ik betaal in wallie of in overmaken via bankgiro


    Maurice

    oke ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen en hoop dat jullie het snappen want anders kan ik nog niet geholpen worden :)



    ik zoek een soort van krant hij is up to date en draait gewoon zeg maar en in die balk (krant styl) kan je zien wat er op de site gebeurt zoals als bijvoorbeeld pietje rond een misdaad af of sammie jat 1405.- met een kleine misdaad of gerrit hosselt 32 hoeren van de straat enz enz



    en dan rolt gewoon door zeg maar telkens als een speler iets doet komt er een regel bij


    hoop dat jullie hem snappen haha8-|

    Citaat van Mocro

    Dankjewel sourceshop.


    Idd ik heb een die voor banditi is gescript, maffiastate.nl heeft hem al 1x ingekocht.



    kunnen we het niet bij 1 houden?(c)

    Citaat van Joshua

    Even een tip vanuit mijn kant om effectiever te zoeken / vragen:
    omschrijf het script even, niet iedereen zal precies weten wat je zoekt. ;)


    sorry ik zal der voor de volgende keer een aandachts puntje maken voor mijn zelf :)



    ja ik bedoel die stad waar je op die plaatjes klikt :) het is zeg maar een plaatje wat je ziet met huisjes en een auto er op en daar kan je op klikken en dan ga je dus naar het auto menu toe.

    Ik heb mijn hele pc omgespit tot mijn grote spijt heb ik niet het script gevonden dat ik zocht, kan iemand mijn misschien hier helpen dat voor mijn heb liggen alvast.


    Het gaat om het volgende script: De stad


    Mvg Maurice

    28 verschilende mensen en niemand die iets kan doen voor me?...


    ik heb wel een paasen script maar wie kan ombouwen???

    Heej mensen van het goede leven,



    Mijn vraag is heeft misschien iemand passen, sinterklaas, kerst scripts liggen waarbij je wat krijgt ik weet dat deze opties bestaan maar nu weet ik niet of ze ook voor BDT bestaan zo niet zou iemand dat kunnen maken?


    +- 5 euro per script gaarna eerst met mijn contact opnemen van hoe of wat ivm ik niet de echte BDT moet beetje aangepast worden en zo ;) maar dat kan ik eventueel ook wel zelf aanpassen



    ik verneem graag van jullie


    mvg Maurice owner of Maffiastate.nl



    ps wat reken jullie hier voor flash games maken?
    gaarna ook hier bericht over sturen of hier reageren kan ook natuurlijk :)

    even in buycredtis.php naar deze regel zoeken (regel 279)
    $m->setPartnerID(******); # Verander dit naar jouw eigen Partner ID te vinden onder de Tab Account bij Mollie


    en dan je id invullen bij die ******


    klaar is kees (h)

    tja maar dat betekent dat als er een streepje staat dat het er niet is (net als haven) of dat het niet werkt.


    oftwel wat voor script moet er wel in ipv dat script wat hier boven op staat want daar reageert die niet op.

    Begin geld te verdienen door te dealen in drank.


    Een makkelijke manier om te beginnen met geld te verdienen is met behulp van drank. Het principe is heel simpel. Elke stad heeft zijn eigen koers voor de drank, om de meeste winst te maken koop je de drank in de stad met de laagste koers en reis je vervolgens naar de stad met de hoogste koers om hem daar weer te verkopen.


    1. Ga naar de drank handel
    2. Koop 1 of meerdere kratten van een drank in
    3. Verkoop deze vervolgens weer







    deze tekst die hier boven staat komt uit de missies van banditie


    mijn vraag is wie heeft toevallig drank handel nog op ze pc staan? want ik gebruik 1.6 maar daar zit die niet in...


    wie o wie kan mijn helpen?
    alvast bedankt



    mvg maurice


    ik val nog net niet van me stoel :p maar het scheelde niet veel xD