Loterij Bug

  • Hallo,


    Weet iemand de fix voor de loterij bug. Zelf heb ik er al naar gekeken, maar er is me verteld dat je deze hier gewoon vandaan kan plukken. Zelf kan ik hem alleen niet vinden :hmm:.


    Er staan namelijk niet wat de prijzen zijn, en hoeveel loten er zijn verkocht.


    Cya'
    LennartMasa

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb de fout zo juist gevonden, in je database bij loterij moet je wat invoegen.


    PHP
    INSERT INTO `loterij` ( `winnaar1` , `winnaar2` , `winnaar3` , `lotenverkoop` )
    VALUES (
    NULL , NULL , NULL , '0'
    );


    Doe dit en dan werkt de loterij perfect ;).

  • We gaan het testen Dein

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 11:38:08:

    Citaat

    Ik heb de fout zo juist gevonden, in je database bij loterij moet je wat invoegen.


    PHP
    INSERT INTO `loterij` ( `winnaar1` , `winnaar2` , `winnaar3` , `lotenverkoop` )
    VALUES (
    NULL , NULL , NULL , '0'
    );


    Doe dit en dan werkt de loterij perfect ;).


    Dit werkt niet krijg je een fout

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 11:44:02:
    trek me gezeik in had verkeerd gedaan :$

  • Bedankt Dein, het werkt (en ik maar zoeken in de cronjob en de PHP-file (xD). Zou jij me misschien dan ook kunnen vertellen waarom het bannen in admin.php (dus niet /admintest), niet werkt?


    Of heeft iemand een betere banfunctie op account + ip (wat ik liever heb)? En die ingebouwd kan worden in de admin.php?


    Trouwens, nu ik toch hier aan het plaatsen ben, ik heb nog meer bugs waar ik niet helemaal uit kom, of ik niet weet hoe ik het moet oplossen (nog niet overal naar gekeken, maar oké).


    Zie: http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1098.html


  • Ik heb wel voor je de oplossing voor de ip ban die moet je echter wel dan via je database doen

  • Citaat

    Is goed, ik kan wel MySQL, bedoel je http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1073.html?


    Voeg dit in de config.php


    toe onderaan maar nog boven de vakantie



    Je moet enkel tekst nog aanpassen en me service nummers weghalen

  • Haha, beldienst.nl zeker. Gebruik ik ook voor klantenondersteuning :cheer:. Dank willem!

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 14:39:06:
    Eventueel kunnen we samen nog even aan een gameban werken?

  • Citaat

    Is goed, ik kan wel MySQL, bedoel je http://www.criminalspoint.com/forum/topic/1073.html?


    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.09 14:35:43:
    PS: Over die IP-ban, slaat eigenlijk nergens op. Bij 2 accounts kan je al niet meer registreren, dus een game ban moet enkel genoeg wezen nietwaar


    Je kan dit zelf aanpassen bij mijn had ik het in het begin max 5 acc per ip en nu heb ik het max 3 acc per ip adres dit ook omdat er nog meer familie leden spelen van 1 ip adres.

  • Zo moeilijk is dat toch niet ? Maak gewoon een tabel `ban` met login en ip, en haal dat gewoon in de config.php en geef daar een error mee.


    En zoiets toevoegen is ook niet zo moeilijk, gewoon een klein form met een query die ook kijkt welk ip de gebruiker heeft en die plaatst hij weer in de tabel `ban`.


    Best simpel ?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!