Heeft iemand hier goede/slechte ervaringen met zend?
Aangezien ik een javascript library gebruik (jQuery), was ik op zoek naar iets gelijks voor php.
Ik vind de documentatie niet echt goed bij zend (wat bij jQuery wel erg goed is).
Maarten
Heeft iemand hier goede/slechte ervaringen met zend?
Aangezien ik een javascript library gebruik (jQuery), was ik op zoek naar iets gelijks voor php.
Ik vind de documentatie niet echt goed bij zend (wat bij jQuery wel erg goed is).
Maarten
zend kan ik decoden
ioncube is het moeilijkste te decoden dus zeg het maar
Het gaat niet om decoden maar om het gebruik,
ik ben aan het twijfelen of ik zend ga gebruiken
mastermark25
Met een zielig programma'tje ja.. jij bent niet eens instaat om je eigen php fouten op te lossen. Waar hierover gesproken wordt is het Zend Framework..
@TS
Bekijk Kohana eens Is wel stukken sneller.
Zend Framework wordt wel veel gebruikt. Zelf heb ik het nog niet gebruikt, enkel wat documentatie doorgelezen. Zelf zoek ik eigenlijk een MVC framework zonder extra rompslomp, die ik als voorbeeld voor een eigen framework kan gebruiken.
Ik heb ook uit reacties vernomen dat Kohana beter zou werken.
Zou dit zeker ook mee in je testproces opnemen.
Persoonlijk vind ik framework's overbodig voor kleine projecten.
Zelfs CriminalsPoint is te klein voor een groot framework ervoor op te zetten.
Netlog, hyves, facebook, hotmail, dit soort sites hebben wel echt veel baat bij een framework...
Criminalspoint zou makkelijk in een Framework gebouwd kunnen worden ik heb Creativedev ook gebouwd op Kohana en het ging toen redelijk snel tot ik wat huiselijke problemen kreeg en de productie tot nu toe nog stil ligt.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!