Update rage

• - Nieuwe knoppen voor belangrijke functies binnen CP.
    Bv: de knop om nieuw topic te plaatsen, nieuwe scripts/artikels/downloads toe te voegen, om linkpartner te worden, ...

- Nieuwe icoontjes live gezet om forum topic's te beheren.

- De auto focus op de zoekkader werd verwijderd. Zo wordt de navigatie op het scherm niet verstoord.

- Bij het linkpartner worden krijg je nu meteen de link die je moet plaatsen. Zo kun je meteen de teruglink plaatsen.

- Paginatie in artikels werd duidelijker gemaakt.

- Na het toevoegen van smilies blijft nu ook de cursor op dezelfde plaats staan. Zo kun je snel opnieuw verder gaan met typen.

- Het profiel werd restyled om belangrijke functies duidelijker te tonen

- Vanuit het profiel werden alle admin acties gegroepeerd, om snel gebruikers te kunnen beheren.

- Links goedkeuren voor admins werd verbeterd

- Alle verschillende UBB systemen werden samengevoegd in 1 systeem (4 verschillende). Overal wordt nu hetzelfde UBB systeem aangeroepen.

- Harde fix gemaakt voor word-wrapping in de signature en content die uit zijn kader springt.

Update 2:
    - Vanuit het profiel kunnen admins leden nu banpunten geven, ook als ze een punt in hun naam hebben. Voordien werden punten geblokkeerd.

En nogmaals: meer updates zullen volgen :cheer:

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ga zo door Koen!:cheer:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.12.10 12:10:39:
    Is het niet een idee om een nieuwe status te maken: Donateur?

Dan kunnen ze bellen voor die status(Wat ik dan zeker ga doen.)
    En heeft CP donaties genoeg om voort te blijven leven.

Het is maar een idee, maar ik vind van me zelf dat die zeker moet komen.

• Ja, waarom niet eigenlijk. :)
    Nu voor het geld is het me (zoals waarschijnlijk al wel is gebleken), niet te doen ;)

Maar alle donaties zijn natuurlijk welkom. (xD)
    Ik beloof sowieso dat ik alle donaties zal herinvesteren in deze site. :cheer:

Als je wil doneren, stuur je maar een pb en dan bekijken we samen hoe we dit kunnen doen.
    Voor donateur titel verzin ik dan nog wel iets :p

• Ik ken zeker wel elite status geven.
    Dat is op zich geen probleem.

Als je er echt op staat om bewijs te ontvangen, dan koop ik bv advertentie ruimte in en stuur ik het factuur door?
    Voor kleine bedragen is dat natuurlijk wel niet evident, voor Google Adwords is het minimum al 10 euro dacht ik.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.12.10 13:30:21:
    Ik heb net nieuwe icoontjes live gezet om forum topic's te beheren :)

• Dit lijkt al een stuk netter! Simpele maar geweldige updates! Het typen in de textarea met de ubb opties is inderdaad makkelijker nu:)

TOPPER!:cheer:

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Dit is denk niet de bedoeling?

Signature

Kdruk op een emo krijg dat.
    Hier krijg ik als ik verder wil typen dat het men emo's overschrijft.

@Onder me:
    Er is een verschil tussen niet weten, of geen zin hebben.

• Eigenlijk niet te geloven dat we jarenlang met 4 verschillende UBB systemen zaten (xD)
    Tis dat ik het zelf ook niet wist, want anders had ik dat al lang gecorrigeerd.
    En dan te zeggen dat ik een heel jaar niet wist wat te updaten op deze site, en nu komt alles vanzelf, het ene na het andere.
    Heb nog heel wat ideetjes :)
    Ik moet wel toegeven dat ik er ook geen tijd voor had ;)

Update: harde fix gemaakt voor word-wrapping in de signature en content die uit zijn kader springt.

• @koen, het is toch niet normaal dat mensen gaan betalen voor een webmaster hulp site. Je mag blij zijn dat de mensen hier nog blijven, want er moet wel veel komen om de leden te houden.

• Ik zie niet in waarom je die PHP wil zien, maar dit is de slechte code die wij nog voor dit stuk gebruiken.

PHP
    Snip-, deze code was 3 uur publiek, maar heb ik verwijderd om onze interne database structuur niet bloot te leggen. Beveiliging dus.
    Wil je deze code alsnog bestuderen, stuur dan een pb.
    We hebben niets te verbergen - maar gaan natuurlijk niet zomaar al onze code delen.

+ signature systeem werd verbeterd.

• Goed dat je het zelf zegt dat hij slecht is. Anders hadden wij dat wel gedaan. Is de rest van de scripts ook slecht of is dat wel goed gemaakt?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!