Is er een programma dat als je bijv maffiagun intypt in de hele map gaat kijken waar hij maffiagun vind en verandets bij in crimeway ofso
is daar een proggie voor ?
Met vriendelijke Groet,
Is er een programma dat als je bijv maffiagun intypt in de hele map gaat kijken waar hij maffiagun vind en verandets bij in crimeway ofso
is daar een proggie voor ?
Met vriendelijke Groet,
notepad ++
http://fast.software.informer.…-replace-text-file-large/ Ik weet niet of dit het is hoor, heb niet gekeken.
http://www.fileguru.com/Search-Replace-Master/download Probeer anders deze.
Ik gebruik Notepad++ al een lange tijd en ik ben er zeer tevreden over!
Ik zoek er eigenlijk ook een die een aantal zinnen kan veranderen :).
dan ipv het woord de zin intypen, vervangt ie dan ook
Lauresh, ik bedoel meerdere zinnen.
Dat je bijvoorbeeld zoekt op:
Hallo ik ben Jesse!
Dit is een tweede lijn.
Dat hij dan allebei de regels vervangt.
Ik bedoel een map en niet een txt of een php file
Je kan dan toch gewoon alle bestanden even openen met Notepad++ en dan het zoeken en vervangen uitvoeren? Zo doe ik het altijd :).
Directory uitlezen, bestanden openen, vervanging doen, en de bestanden opslaan.
Dit zou dus zelfs met PHP kunnen als het moet.
Met Macromedia Dreamweaver is dat mogelijk. Je selecteerd een regel die je wilt aanpassen, dan type je de regel in die er moet komen te staan, dan selecteer je de map met alle bestanden, e voila.
CitaatIk gebruik Notepad++ al een lange tijd en ik ben er zeer tevreden over!
Ik zoek er eigenlijk ook een die een aantal zinnen kan veranderen :).
Werkt gewoon via dezelfde methode, als goed is. (a)
Dit soort topic is er in het verleden al geweest, en zo'n programma noemt find & replace meestal als je die zoektermen intypt bij Google/een andere zoekmachine vindt je direct een goed programma om dit mee te doen. Dus gelieve eens via een zoekmachine wat zoekwerk te doen ipv. gewoon een topic opendoen, terwijl deze er al eens is geweest ;).
Slotje:slotje:
Mvg,
Dein
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!