Beste mensen,
Het is bijna zover! Call of Duty Black Ops komt 9 november uit!
Ik ben zeker van de partij en ga hem aanschaffen.
Wie van jullie gaat hem ook kopen?
Groetjes,
SkyNet:cheer:
Beste mensen,
Het is bijna zover! Call of Duty Black Ops komt 9 november uit!
Ik ben zeker van de partij en ga hem aanschaffen.
Wie van jullie gaat hem ook kopen?
Groetjes,
SkyNet:cheer:
Ik niet, ik heb filmpjes gezien en die multiplayer is zo f*cked up sorry dat ik het zeg maar modern warfare 2 is al te en black ops gaat daar nog is overheen
ik haal hem zeker weten :D:cheer:
Ik haal hem waarschijnlijk ook, ziet er wel vet uit. FIFA Ultimate team komt ook uit dus dat ga ik eerst maar eens doen. Denk dat ik Black Ops tegen de kerst koop als het iedereen een beetje bevalt.
Black ops word gewoon de beste call of duty van allemaal.
Wat ik nu allemaal zie voor verbeteringen
Beste,
Samen met SkyNet hebben wij besloten om een black ops clan voor de pc te gaan starten. Joinen kan via mij of via de website: http://{KNIP}.com (Domein is onderweg)
Vereisten: Goede headset, Goede internetverbinding, Tijd om wars te spelen en 15 jaar of ouder
Wij zullen starten met 1 public server en na een tijdje eventueel nog meer servers kopen en een private voor wars
Mvg,
Markisoke
Willem: Link verwijderd, dit word gezien als spamming!
Ik ga hem sowieso kopen maar de enige minpunt vind ik dat de multiplayer heel erg veel op MW2 lijkt qua gameplay, maar die nieuwe modes maken het wel een beetje beter.
@Markisoke,
Ik zal zeker eens langskomen!!
Toch raad ik jullie aan om geen Webspell te gebruiken,
er zijn veel mensen die alleen op zoek zijn naar site's die gebruik maken van Webspell om zo de boel vol te spammen..
Citaat van r-mulder@Markisoke,
Ik zal zeker eens langskomen!!
Toch raad ik jullie aan om geen Webspell te gebruiken,
er zijn veel mensen die alleen op zoek zijn naar site's die gebruik maken van Webspell om zo de boel vol te spammen..
Clantiger is beter.
Voor de mensen die het voor de pc gaan kopen:
http://tinyurl.com/34a4b4y
Al eindje bestelt, 8 november opening op 00 uur gamemaia, nachtopening.
of php fusion.. werkt prima :slotje:
spel komt pas 9 november ? :p
Ja, maar er is een launch party net als bij mw2. Je krijgt een gratis Black Ops t-shirt :d
Ik ga hem zeker alen voor de ps3
Heb hem al ge-pre-ordered en op 9 november ligt hij hier op de mat, ik meld me dan overigens ook een weekje ziek van school :p
Voor de mensen die Call of Duty black ops hebben aangeschaft en een clan zoeken (a), onze website is nu actief op: http://{Knip dit is spamming}.nl
Ik ga hem ook kopen voor ps3. Zal misschien wel naar de nacht opening gaan.
Ik heb hem besteld voor de Xbox 360 bij de media markt. Dus ik hoef nergens heen want hij word hier gewoon bij me thuis bezorg voor maar ?1,65 meer.
Dus dat maakt hem maar ?56,65,-
Vind ik een goeie deal eerlijk gezegd (A).
XBOX zuigt vind ik en ga nu geen fanboy roepen is gewoon mijn mening en ik wil hem niet eens onderbouwen!:P Ik ga hem de zaterdag na de release halen denk ik:P
Na ik heb toen en xbox 360 gratis bij me abbo gekregen.
Dus vandaar dat ik nu dus nog steeds een xbox 360 heb :P.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!