slotje(h)
slotje
-
-
-
8/10
-
6/10
pluspunten: Het ziet er wel leuk uit.
Minpunten: Dat dingentje boven criminalspoint moet weg, het is niet mooi plus het is geen webdisignpoint :P.
Tip: Vervang dat ding door iets anders. -
Cijfer: 7/10
Pluspunten: De linkerkant bevalt me wel prima, is leuk gedaan
Minpunten: Die spuit, geen id wat hij daar doet? Ook vind ik die V4.3 beetje overdreven overkomen, misschien een andere iets kleinere plek vinden?
Tip: Zie hierboven. -
Dat v43 op de achtergrond mag weg, heel zachte gradiënt over de titel en waarom dat spuitje? Ben je dokter?
-
ik vind hem wel mooi maak van die spuit een gun ofzo wel zon animatie plaatje 8/10 veel scherper dan die header die er nu is
-
5/10 - Het is wel in de cp style maar het is niet echt heel bijzonder. In photoshop met brushes heb je dit in een paar seconde gemaakt.
-
Ik vind de huidige eigenlijk mooier
-
Ik sluit me ook bij Robin aan.
-
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik de huidige mooier :$
-
Ja zeker weten, ik denk als je de text nog iets naar boven zou doen in de header, en die text schaduw geeft dat het dan al weer een heel stuk beter is:)
MVG Georgo
-
Cijfer: 2/10
Pluspunten: De wave aan de linkerkant
Minpunten: Het is een grote rotzooi, het is geen geheel maar het is een bij elkaar geplakt zooitje.
tips: de huidige is mooier -
Cijfer: 7/10
Pluspunten: 4.3 tekst
Minpunten: pipetje en effecten
Tip: Gebruik een ander effect. -
Deel 2:
-
Minpunt:Lettertype vind ik nu niet meer zo goed. Pluspunt:Gewoon de linkerkant vind ik goed op dit moment.
Ander lettertype en wat meer effect erop.
3/10 -
V4.3 ziet er zwaar bagger uit, die moet je op een andere manier showen, en criminalspoint is nou ook geen toppunt, criminalspoint moet op de voorgrond, niet op de 2e laag transparant.
Probeer ook iets met de rechterkant te doen.
En haal de versiem eruit, die moet je echt op een andere manier showen, evenals de tekst van CP. -
Nu is alleen de achtergrond en die linker brush mooi, de rest eruit slopen want dat ziet er gewoon niet uit.
-
Nog meer tips?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!