Waarom moet de wereld zo zijn ?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het is juist goed dat mensen daar hun mening achterlaten.
    Als ze dat niet deden zouden mensen een verkeerde indruk krijgen.

Wacht maar tot ie de baard in de keel heeft :P
    Waarschijnlijk gaat hij dan terug naar playbacken.

• Citaat

Wacht maar tot ie de baard in de keel heeft

Dan mag hij wel uitkijken, een rap groep is het al eens overkomen dat het bandje bleef hangen :cheer:. (Het was Milli Vanilli overigens, staat wel op YouTube).

Verder worden dit soort mensen bekent omdat de platenbazen ze een contract aanbieden, en ervoor zorgen dat ze in de top 40 staan.
    Maar na een paar hitjes gaan ze er met de zon vandoor, en hoor je er niks meer over na een jaar. Voorbeelden van dit systeem zijn Laura Jansen en die van Dragosta din Tei(?). Hoor je nu nog wat van die artiesten/mensen?

• External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Deze is ook nog wel de moeite waard. Een tiener met een grote mond dat de FBI iedereen oppakt die Justine haat en enzo.. Duidelijk een ANTI Troll als je het mij vraagt.

• Hahahaha ik zeg maar niks, wat een idioot alle haters hacken ben je nog wel ff bezig xD

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Dierenmishandeling is trouwens ook niet goed als die idioot iedereen aanpakt (a)

• Commercieel, Commercieel, Commercieel... Muziek maken puur voor het geld al, en dan het ergste is is dat hij bijna elk meisje kan krijgen, maar dan ook nog gay is... Mmh smart guy/gay.

• Ik haat Bieber, en ik haat de Bieber haters, ik kan niet eens meer naar Coldplay luisteren op Youtube zonder dat de Highest Rated Reaction "this is muts beter than bieber! bieber suks (...) maaan"
    Superior, ik ga vannacht alle filmpjes op zijn account kijken, DIE GAST IS HILARISCH!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!