Word deze film ook op de Gay Parade vertoont?
Dan vind ik het namelijk niet waardig hem ook in bioscopen te vertonen. Dan is het op de Gay Parade niks nieuws
[offtopic]Dan kom ik toch maar niet naar de GP dit jaar:$[/offtopic]
Lars
Word deze film ook op de Gay Parade vertoont?
Dan vind ik het namelijk niet waardig hem ook in bioscopen te vertonen. Dan is het op de Gay Parade niks nieuws
[offtopic]Dan kom ik toch maar niet naar de GP dit jaar:$[/offtopic]
Lars
Aan youtube te zien heeft hij meer haters dan fans ^o)
Het is juist goed dat mensen daar hun mening achterlaten.
Als ze dat niet deden zouden mensen een verkeerde indruk krijgen.
Wacht maar tot ie de baard in de keel heeft
Waarschijnlijk gaat hij dan terug naar playbacken.
CitaatWacht maar tot ie de baard in de keel heeft
Dan mag hij wel uitkijken, een rap groep is het al eens overkomen dat het bandje bleef hangen :cheer:. (Het was Milli Vanilli overigens, staat wel op YouTube).
Verder worden dit soort mensen bekent omdat de platenbazen ze een contract aanbieden, en ervoor zorgen dat ze in de top 40 staan.
Maar na een paar hitjes gaan ze er met de zon vandoor, en hoor je er niks meer over na een jaar. Voorbeelden van dit systeem zijn Laura Jansen en die van Dragosta din Tei(?). Hoor je nu nog wat van die artiesten/mensen?
Hahahaha ik zeg maar niks, wat een idioot alle haters hacken ben je nog wel ff bezig xD
Dierenmishandeling is trouwens ook niet goed als die idioot iedereen aanpakt (a)
Commercieel, Commercieel, Commercieel... Muziek maken puur voor het geld al, en dan het ergste is is dat hij bijna elk meisje kan krijgen, maar dan ook nog gay is... Mmh smart guy/gay.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!