CP hikjes

• CP v4.3 is nog niets van live gezet, alles staat momenteel in onze beta versie.
    Hiervan kan dus zeker niets zijn doorgesijpeld.

Verder heb ik deze site overgekocht en niet gemaakt, bijgevolg kan ik onmogelijk alle details weten.
    forum.php is bovendien een ongeloooofelijk groot en dom geprogrammeerd bestand. Het is al verschillende keren geoptimaliseerd (queries eerst), maar er blijven grote stukken rommel in staan.
    Hoe dan ook is normaal gezien elke functie die niet wordt gebruikt ondertussen in commentaar geplaatst, volgende stap is dit opkuisen, maar het blijft een ziek grote php file.
    Bovendien worden de parameters via rewrites enorm lastig in de file gezet.
    (htaccess vormt eerst om, dan wordt de index geladen die de variabelen controleert en opkuist, dan de config voor db connectie en dan forum.php).

Ik weet absoluut niet alles en zeker niet van deze code, het is gewoon mega omslachtig gemaakt.
    forum.php is bijna 2500 regels lang, met soms lange regels erin, veel if's en whiles.
    Niet echt optimaal dus.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van JoeyB1996

Koen nu is mijn vraag waarom is in het verre verleden dan op Joshua's acc ingelogd omdat hij overhet zelfde w8woord gebruikte?

Hij was beheerder en nu weer super moderator dus hij heeft ook 2de kans gehad, Het is ongeveer de zelfde fout als lars nu, Dus dit vind ik eerlijk gezegd oneerlijk..

Omdat Joshua tenminste juist handelt en Lars continu fouten ging maken, ook de regels overtreden was zijn hobby.
    Dus als dit ook nog eens gebeurd, wie zegt dat hij in het vervolg wel op zijn pc gaat letten dan?

• Citaat van K.Rens

Als je niet constructief kan bijdragen en alleen maar mensen kan uitlachen, moet je hier niet de boel zitten verzieken.

Moet ik een spiegel erbij pakken of snap je nu eigenlijk zelf wel wat je zegt...

• Nu we toch off-topic gaan kan ik hier ook wel een kleine verklaring voor geven joey. Ik heb mijn wachtwoord toen aan een verkeerde persoon gegeven omdat ik zelf mijn 'afscheids' bericht niet kon schrijven, en hij heeft er eens flink misbruik van gemaakt. Erg dom van mij, maar wat wil je ook als 11-jarig kind.

Inmiddels ben ik 15 en heb ik inderdaad wat meer verstand gekregen, dat wil dus niet zeggen dat ik mijn taken niet goed uitvoerde in mijn vorige crew periode. Ook zijn we in middels 3 tot 4 jaar verder..

Heb hier ook veel spijt van gehad, maar lars zijn kwestie met het ddosen gaat echt niet door de beugel.

• Citaat

maar lars zijn kwestie met het ddosen gaat echt niet door de beugel.

weten jullie zeker dat het lars zelf is geweest en niet iemand anders

jullie hebben zijn IP adres gevonden
    maar dat hoeft het in definitie niet zo tezijn dat lars er iets mee temaken zou kunnen hebben natuurlijk

zo als lars ook al zij hij was ingelogd op CP toen hij iemand anders achter zijn pc liet okee het is een domme fout en niet goed tepraten

maar als er zoveel mensen van de crew een 2de kans hebben verdiend en gekregen dan vind ik dat lars dat ook wel verdient heeft dan

maar goed stel dat lars wel zo iets zou doen dan denk ik dat lars wel beter zijn werk had gedaan en het zo had gedaan dat hij dus niet tevinden zou zijn maar het zijn allemaal speculatitie

niemand weet nou exact wie het is geweest ja of nee
    er is in iedergeval niemand die exact kan vertellen wie het is geweest

iedereen verdenkt lars er van dat CP uit de lucht was maar of het echt werkelijk zo is geweest dat weet niemand

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!