Hallo,
Ik vroeg me af hebben jullie nog veel last van het noodweer gehad ?
Want je ziet wel veel op het nieuws maar ik ken niemand die echt schade had.
Een beetje lastig op de brommer was het wel met al die takken
Vertell ook even jouw schade e.v.t. ook het bedrag in €
Noodweer
- stephen
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Heeft hier niks getroffen.. bij Niels die niet zover verder woont wel. ^o)
-
Nee geen schade gehad, ik heb er ook niets van gemerkt, ik werd alleen wakker omdat het regende (heb schuin raam) verder ben ik gewoon door gaan slapen. Maar vorig jaar was er wel noodweer hier in arnhem, hagelstenen zo groot als pingpong ballen. Bij ons auto ingedeukt, 2 dakkoepels kapot en andere keer blikseminslag gehad, paar dagen geen internet en telefoon en vanalles stuk
-
Pal voor mijn deur lag een grote tak van een paardekastanje (Aecles Hippocastanum).
Verder geen schade, alleen veel regen gehad. :p -
Geen schade bij mij gelukkig.. Maar wel harde knallen hier! De bliksem is een paar keer in ons dorp ingeslagen. Toevallig bij een vriend nog. Er waren wat dakpannen van het dak af maar verder geen ernstige schade zo ver ik heb vernomen.
Gaat het er vannacht weer heftig aan toe? Ik vind het altijd wel mooi om dan uit me raam naar al die flitsen te kijken :p.
-
Ik vond het wel mooi al dat geflits en paarse donder, ging mooi hlafuurtje zitten kijken om 5 uur in de morgen
-
Haha ik ook Sur.
Ik werd om 3 uur wakker van een héle harde knal en kon niet slapen tot half 6..
-
Waarschuwing
Texel, Harlingen, Rottum, Delfzijl: west tot noordwest windkracht 7
IJmuiden, IJsselmeer, Marken: west tot noordwest windkracht 6
overige districten: geen waarschuwingVerwachting
Vanmiddag perioden met buiige regen. Vanavond en vannacht meest droog. Morgen eerst wat zon en in de loop van de middag opnieuw regen.[/b] -
Bij ons was de stop doorgeslagen. Tevens was er apparatuur wat nogal vreemd deed vlak voordat de stoppen doorsloegen (een wit lampje inplaats van het normale gele van mijn beeldscherm). Verder geen schade voor zover ik weet.
Was vergeten een filmpje te maken om die tijd. Tussen het onweer door was er ook sprake van hagel wat het alleen nog maar irritanter maakte.
-
Klopt ik merkte ook wat hagel op.
-
Bij ons in Limburg is het eigenlijk zonnig:P Soms een buitje maar niet van die harde wind of hagel etc.
-
Ach joh hier in Den helder reden vannochtend de treinen niet tussen den helder en Anna palowna hij had het spoor getroffen
-
geen schade maar aan de overkant zijn er wel bomen omgegaan8-|
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!