Wat vind jij hiervan ?

• Beste leden,

Ik las dit stukje op straat-dichters,
    en ik toen ik dit zag kon ik men ogen niet meer geloven!
    De uitdrukking van "de politie is je beste vriend" zie ik hier niet in terug!

Rapper Appa vertelde maandag in Fresh’n Up dat hij is bedreigd, mishandeld en geïntimideerd door de politie. Hij reed zondagochtend in Rotterdam Zuid en werd tot stoppen gedwongen door een politiebusje. Appa vroeg waarom hij zich moest legitimeren en kreeg als antwoord: “Als je een grote bek wil geven, dan kanker je maar lekker op naar Marokko”….

Beluister hier het gesprek met Appa in Fresh'n Up maandag:

Appa nam een deel van het conflict tussen hem en de politie op met zijn mobieltje. Je hoort Appa aan de agent vragen 'waarom pak je me bij de keel, je bedreigt me'. Waarop de agent antwoordt 'je jas zat niet goed'. Appa vraagt het standnummer van de agenten, maar dat willen ze niet geven. Ze zijn met een groepje van zes, waarvan er één duidelijk laat doorschemeren dat hij weet wie Appa is. Nadat de rapper zei dat ze nu toch echt het verkeerde Marokkaantje te pakken hadden, antwoordde die agent: 'O ja, mediamagnaatje van me?'.

Morad besluit contact op te nemen met het politiebureau Veranda in Rotterdam Zuid. Hij krijgt persvoorlichter Henk van der Velde te spreken en vraagt hem waarom Appa geen aangifte heeft kunnen doen.

De persvoorlichter van bureau Veranda zegt toe Morad terug te bellen over deze zaak. Dat doet hij even later. Met als conclusie dat Appa alsnog op het bureau langs kan komen om aangifte te doen:
    Appa heeft als het goed is vanmorgen contact met de politie gehad

Bekijk hier het filmpje de zaak waar appa zijn verhaal doet.

PHP
    Wat vind jij hiervan en wat is jou ervaring met de politie op dit gebied?

Mening:
    Eigen ervaring:

Met vriendelijke groet

• Wat vind jij hiervan en wat is jou ervaring met de politie op dit gebied?

Mening: Die vent heeft denk ik altijd een grote bek in zijn clips over hoe groot hij wel niet is en zit nu een beetje te huilen.. Beetje omgekeerde realiteit. Nu zit hij een beetje te janken om aandacht zoals WoutR ook al zegt.

Eigen ervaring: Goed volk, kun je mooi mee ouwehoeren bij de thuiswedstrijden.

• Wie zegt trouwens dat dit echt gebeurd is?
    Hij heeft het zogezegd opgenomen, maar dit kan voor hetzelfde geld gespeeld zijn.

Zeker als het een rapper is die gewoon wat aandacht wilt om meer fans te krijgen.

Verder heb ik zelf geen problemen met de politie, en de mensen die er problemen mee hebben vragen er gewoon om.

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Wat doet Geert Wilders dan fout?

Hij doet niks dat verkeerd is, buiten een beetje zijn mening uitspreken ...

Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

• Ach, Geert Wilders komt zichzelf wel tegen.

Citaat

Nee het maakt niet uit dus dan moet de politie ook geert wilders aanpakken?

Als je al zo snel in tegenargument gaat in een eigen discussie, dan voel ik al de vrijheid niet meer om mijn mening en mijn ervaringen met de Politie te delen. En toch doe ik 't lekker:

Mening: Tsja, het gebeurt helaas. Niks aan te doen; andersom gebeuren er ook dingen die niet door de beugel kunnen. Niet dat dat een excuus is, maar goed.
    Eigen ervaring: Zolang je fietslichtje goed zit 8)

• Tjah maar hij had niks verkeerds gedaan.

Dat is wat ik bedoel geertje mag zen mening uiten zonder aangepakt te worden door de politie maar als appa dat doet word hij wel aangepakt door de politie slaat echt nergens op.

Maar dit heeft niets met de achtergrond van het persoon zelf te maken, want dit gebeurt echt steeds vaker hoor mocht je het niet merken.

En appa is niet zo iemand die dit doet om hogere kijkcijfert te behalen,
    want hoezo mocht hij niet in 1 keer een aangifte doen en hoezo gaven ze heb hun stamnummer niet dan?

Er is dergelijk wel wat aan de hand;)

• Mening: Hij vraagt er zelf om met ze nummer "schijt aan de overheid", geloof er vrij weinig van eigenlijk..

Eigen ervaring: Altijd netjes behandelt, als ze boete gingen uitschrijven vroegen ze gewoon heel normaal waar ik werkte enzovoort.
    Dus denk dat dit verhaal een beetje overdreven is gemaakt, hij zal wel iets gezegd of gedaan hebben.

• Mening:
    Hallo,
    Ik vind dit erg gespeelt waarom?:
    Het volgende, hij gebruikt erg nette worden zoals debetrefende agent,dienstnummer, ect, wij in het dalijks leven gebruiken deze worden niet. dit gebruiken alleen Boa's of Goa's.
    Ook wij als normale burgers houden ons zig niet bezig met die nette worden, ook niet als je staandegehouden word.
    Ook spreekt hij veel van aangehouden ect.
    Ik zal dit uit de wereld helpen:)
    Staandenhouden:
    Staandehouden is, bijvoorbeeld het is donker ( 11 uur savonds ) en jij rijd op je fiets zonder licht. de politie houd jouw staande en geeft jouw een bekeuring van wege het feit wat jij overtreden hebt.
    Aanhouden:
    Aanhouden is, bijvoorbeeld jij word eerst staande gehouden door de politie, je krijgt een bekeuring maar je bent het hier niet mee eens, je word brutaal,scheld de politie uit.
    Op dat moment zegt de politie bij deze ben je aangehouden OP dat moment word je van je vrijheid berooft, en word je overgebracht naar het politieburo Dat is aanhouden.
    Ervaring:
    Ik heb zelf stage gelopen waar mee wij veel met politie's of Boa's/Goa's werkte.
    Heb zelf ook een Boa's curcus gekregen en gevolgt. vandaar dat ik dit allemaal wel weet.

Wil je nog wat weten over Boa's/Goa's ? Stuur me gewoon een bericht en ik zal je uitleg geven :)

Oja ik zal even kort uitleggen wat Boa's en Goa's zijn.
    Boa's zijn ( Buitegewoonopsporingsambtenaar) Bijvoorbeeld. RET,Politie,Toezicht en Veiligheid.
    Goa's zijn ( Gemeentelijk opsporingsambtenaren )
    Die werken bij de gemeente toezicht en handhaving/orde en veiligheid.

• maar het liedje schijt aan de overheid = zijn mening dat mag dus hij vraagt er niet om anders kan je ook zeggen als Wilders vermoord werd ja hij vroeg er gewoon om???? Is toch zijn mening?

• Een rapper van de straat, ik zie wat ik zie, een huilende appa die gepakt is door justitie.

Mening:
    Ik vind het netjes van de agent dat hij zn jas goed deed.

Eerst alles zwart lopen maken een weet ik et, en nu huilen.
    Het enigste wat ze in mijn mening doen is geld innen, grote bek geven.

Er zitten goeie bij, hou me ten goede, maar zulke mensen die liedjes maken over politie over weet ik veel wat en nu gaan huilen...breek men bek niet open

Eigen ervaring:
    Goeie lui die blauwtjes, hielpen me met men fiets openbreken :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!